A- A+
Πώς να μην την πατήσετε όταν κάνετε online αγορές από e-shop - Χρήσιμες συμβουλές

Η επέλαση της κρίσης του κορωνοϊού έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των online αγορών. Ταυτόχρονα όμως έστρεψε την προσοχή των επιτήδειων στα e-shops.

Για το λόγο αυτό, κατά τη διάρκεια της περιήγησής μας στο διαδίκτυο ή όταν πραγματοποιούμε online αγορές πρέπει να προσέχουμε κάποια απλά πράγματα για την ασφάλειά μας.

Ειδικά εάν είμαστε πρωτάρηδες στις αγορές μέσω διαδικτύου, θα πρέπει να είμαστε ακόμη πιο προσεκτικοί.

Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, θα ελαχιστοποιήσετε την πιθανότητα να πέσετε θύμα απάτης:

1. Έλεγχος του eshop

Συναλλασσόμαστε μόνο μέσω αξιόπιστων site. Φροντίζουμε οι σελίδες που επισκεπτόμαστε για αγορές να έχουν τα παρακάτω:

  • Στοιχεία επικοινωνίας (δ/νση, τηλέφωνο)
  • Πολιτική επιστροφών.
  • Λογότυπο της Τράπεζας με την οποία συνεργάζονται.
  • Αναζητούμε στο internet κριτικές για τη σελίδα.


2. Στοιχεία κάρτας

Δεν αποθηκεύουμε στοιχεία καρτών και κωδικών στους browser, ενώ δεν ανοίγουμε συνδέσμους και αρχεία μέσω email και SMS από άγνωστους αποστολείς και δεν δίνουμε πρόσβαση σε άγνωστους στον υπολογιστή μας.

Επιπλέον, ελέγχουμε τα email που λαμβάνουμε για τυχόν ορθογραφικά λάθη και κακή σύνταξη κειμένου.


3. Τηλεφωνικές απάτες

Δεν δεχόμαστε οδηγίες και καθοδήγηση για τις ηλεκτρονικές μας συναλλαγές από άγνωστα άτομα .

Ενώ σε περιπτώσεις που φιλικά μας άτομα αναζητούν την οικονομικής μας βοήθεια από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πάντα επιβεβαιώνουμε με άλλο μέσο (π.χ. τηλεφωνικά) ότι πρόκειται για φιλικό μας πρόσωπο πριν προχωρήσουμε σε αποστολή της βοήθειας.


4. Έλεγχος κινήσεων

Ελέγχουμε οι ίδιοι τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς για καταθέσεις/αναλήψεις και αγορές.

ADVERTISEMENT