A- A+
Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν με την εφορία οι πολίτες - Η λίστα με e-mails και τηλέφωνα

Εξ αποστάσεως μπορούν οι φορολογούμενοι να επικοινωνήσουν με τις κατά τόπους εφορίες, λόγω των μέτρων ελέγχου της διασποράς του κορωνοϊού.

Τα μέτρα έχουν τεθεί σε ισχύ από τις 16 Μαρτίου, ωστόσο δεν είναι λίγοι οι πολίτες που δεν γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επικοινωνήσουν με την αρμόδια για την υπόθεσή τους ΔΟΥ.

Η ΑΑΔΕ έχει προβεί από την έναρξη της κρίσης στην αλλαγή του τρόπου επικοινωνίας και συναλλαγής των πολιτών και των επιχειρήσεων με τις ΔΟΥ, τα Τελωνεία και τα υποκαταστήματα του Χημείου σε όλη τη χώρα.

Συγκεκρικένα, η προσέλευση του κοινού περιορίζεται στο απολύτως απαραίτητο και η επικοινωνία γίνεται ως εξής:

- Υποβολή αιτημάτων

Οι συναλλασσόμενοι διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικά ή μέσω email. Στη δεύτερη περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ο συναλλασσόμενος να αναφέρει τα στοιχεία επικοινωνίας του (email και τηλέφωνο).

Ο ειδικός κατάλογος ηλεκτρονικών διευθύνσεων και τηλεφώνων εξυπηρέτησης του κοινού, κατά την περίοδο των εκτάκτων μέτρων λόγω κορωνοϊού, είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ.

Θα τα βρείτε εδώ:

- Παραλαβή εγγράφων

Όλα τα έγγραφα, που ζητούν οι ενδιαφερόμενοι, θα τους αποστέλλονται μέσω email και θα πρέπει να έχουν τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου υπαλλήλου.

Έλεγχος στις εισόδους των ΔΟΥ

Σε περίπτωση, που δεν είναι εφικτό ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως, αλλά πρέπει να επισκεφθεί την υπηρεσία, αυτό γίνεται μόνο μέσω ραντεβού.

Το αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου.

Στην είσοδο των υπηρεσιών, υπάρχει υπάλληλος, που υποδέχεται τους συναλλασσόμενους, ελέγχει αν όντως έχουν κλείσει ραντεβού, και τους κατευθύνει σχετικά, ώστε να είναι ελεγχόμενη η αναμονή και η είσοδός τους.