A- A+
Πώς εξυπηρετείστε εξ αποστάσεως στον ΕΦΚΑ - Οι υπηρεσίες που απαιτούν ραντεβού

Πάνω από 1,4 εκατ. συναλλαγές έχουν διεκπεραιωθεί μέσα σε λίγους μήνες μέσω του νέου πλαισίου εξυπηρέτησης που έχει θέσει σε εφαρμογή η διοίκηση του ΕΦΚΑ.

Στην περίοδο της υγειονομικής κρίσης, η δια ζώσης εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στις δομές του e-ΕΦΚΑ πραγματοποιείται με περιορισμούς.

Ειδικότερα, η προσέλευση των ασφαλισμένων μέχρι τις 30/11 είναι δυνατή μόνο κατόπιν ραντεβού και για τη διεκπεραίωση μόνο συναλλαγών επείγοντος χαρακτήρα.

Τρεις τρόποι εξυπηρέτησης

Σε κάθε περίπτωση, οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης.

Εκεί μπορούν είτε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους για να εξυπηρετηθούν εξ’ αποστάσεως, είτε να προγραμματίσουν ραντεβού εφόσον το αίτημα είναι επείγον και περιλαμβάνεται στα προβλεπόμενα.

Αναλυτικότερα, οι τρεις τρόποι εξυπηρέτησης στον e-ΕΦΚΑ είναι οι εξής:

α. Online αιτήματα

6 ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες τέθηκαν σταδιακά σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, μέσω των οποίων έχουν ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα 939.090 συναλλαγές ασφαλισμένων.

Πρόκειται για τις εξής:

1. Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας
2. Ασφαλιστική  Ενημερότητα Μη Μισθωτών
5. Βεβαίωση Προϋπηρεσίας
3.Εξοδα κηδείας Συνταξιούχου
4. Βεβαίωση Απογραφής
6. Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη Ασφάλισης Μη Μισθωτών

ADVERTISEMENT

β. Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση

Προβλέπεται η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μέσω της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος, το οποίο διεκπεραιώνεται σε δεύτερο χρόνο από τα στελέχη των υποκαταστημάτων του e-ΕΦΚΑ.

Από το Σεπτέμβριο του 2020 που λειτουργεί η πλατφόρμα έχουν διεκπεραιωθεί εξ αποστάσεως χωρίς προσέλευση στις δομές του e-ΕΦΚΑ 61.964 αιτήματα που υποβλήθηκαν στη διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv από 55.416 ασφαλισμένους.

γ. Ραντεβού για δια ζώσης εξυπηρέτηση

Οι ασφαλισμένοι μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για προγραμματισμό ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv για εξυπηρέτηση στο υποκατάστημα.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 προγραμματίστηκαν και ολοκληρώθηκαν 411.712 ραντεβού από 330.217 ασφαλισμένους.

Οι 21 συναλλαγές επείγοντος χαρακτήρα που εξυπηρετούνται μέχρι 30/11 είναι οι εξής: