A- A+
Πώς άλλαξε η πανδημία τις συνήθειες των καταναλωτών - Θέλουν POS ανέπαφων πληρωμών

Καθώς οι επιχειρήσεις παγκοσμίως υφίστανται τον οικονομικό αντίκτυπο του COVID-19, ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: η διάθεση νέων μέσων πληρωμών είναι απαραίτητη για την επιβίωση των μικρών καταστημάτων.

Η Visa δημοσίευσε πριν λίγες ημέρες τη μελέτη "Visa Back to Business", αξιολογώντας αυτήν τη δραματική μετατόπιση στο ψηφιακό εμπόριο ως απάντηση στην πανδημία, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ανάγκη των καταναλωτών για ασφαλείς πληρωμές.

Σύμφωνα με αυτήν, σχεδόν τέσσερις στους πέντε (78%) καταναλωτές έχουν αλλάξει τον τρόπο πληρωμής για τις αγορές τους, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών αγορών.

Συγκεριμένα, όταν είναι δυνατόν (49%), χρησιμοποιουν ανέπαφες πληρωμές (48%) και δεν χρησιμοποιούν συχνά μετρητά (46% ).

Η πλειοψηφία (70%) των καταναλωτών έχει χρησιμοποιήσει μια νέα μέθοδο πληρωμής για πρώτη φορά, συμπεριλαμβανομένου ενός 26% που έχει πληρώσει ανέπαφα για αγορές σε κατάστημα, για είδη παντοπωλείου ή είδη οικιακής χρήσης (34%), για παραλαβή γεύματος από εστιατόριο (28%), για αγορά στο διαδίκτυο με παραλαβή στη συνέχεια από το κατάστημα (25%).

Προτίμηση στις ανέπαφες

Επιπλέον, σε όλες τις αγορές που ερευνήθηκαν, η δυνατότητα ανέπαφων πληρωμών είναι ο παράγοντας που διαφοροποιεί τις επιλογές των καταναλωτών.

Κι αυτό διότι σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των καταναλωτών θα στραφούν στις επιχειρήσεις που δίνουν τη δυνατότητα ανέπαφων πληρωμών.

Για σχεδόν τους μισούς καταναλωτές παγκοσμίως (46%), η δυνατότητα για ανέπαφες πληρωμές είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέτρα ασφαλείας που πρέπει να διαθέτουν τα καταστήματα.

Σχεδόν οι μισοί (48%) δεν ψωνίζουν σε καταστήματα που προσφέρουν μόνο μεθόδους πληρωμής που απαιτούν επαφή με το ταμείο ή με κοινόχρηστη συσκευή.

Τα ευρήματα της έρευνας "Visa Back to Business" που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γερμανία, το Χονγκ Κονγκ, την Ιρλανδία, τη Σιγκαπούρη και τα ΗΑΕ περιλαμβάνουν: