Για συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο και τις οποίες μπορεί να μην αναγνωρίζετε, προειδοποιεί με ανακοίνωσή της η Πειραιώς.
Πρόκειται για ένα μήνυμα προς τους πελάτες της τράπεζας, ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεως σε περίπτωση που δουν στο λογαριασμό της κάρτας τους μία χρέωση που δεν αναγνωρίζουν.
Το πρόβλημα αφορά σε αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο, αλλά εμφανίστηκαν με καθυστέρηση στα συστήματα της τράπεζας.
Τι λέει η ανακοίνωση
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση της Πειραιώς αναφέρει τα εξής:
«Σε περίπτωση που εντοπίζετε συναλλαγή που δεν αναγνωρίζετε με χρήση κάρτας, σας ενημερώνουμε ότι έχει διαπιστωθεί μεταχρονολογημένη χρέωση συναλλαγών που είχαν πραγματοποιηθεί τον Αύγουστο και δεν είχαν εκκαθαριστεί από τον πάροχο με τον οποίο συνεργάζεται ο έμπορος.
Η μεταχρονολογημένη αυτή χρέωση, διευκρινίζουμε ότι, δεν είναι υπαιτιότητα της Τρ. Πειραιώς».
Με λίγα λόγια πρόκειται για συναλλαγή που έχετε πράγματι πραγματοποιήσει, αλλά καθυστέρησε η εμφάνισή της στα συστήματα της τράπεζας.
Όπως διευκρινίζεται, το πρόβλημα αφορά σε συναλλαγές που έγιναν τον Αύγουστο, αλλά δεν εκκαθαρίστηκαν αμέσως.
Με τη μεταχρονολογημένη εκκαθάρισή τους, εμφανίστηκαν τις προηγούμενες ημέρες. Άρα δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Επειδή όμως είναι πιθανό να δημιουργηθεί αναστάτωση στους πελάτες της τράπεζας, εκδόθηκε η παραπάνω ανακοίνωση.