A- A+
Τι πρέπει να ρυθμίσετε στο νέο Eurobank mobile app για επιβεβαίωση e-συναλλαγών σας

Αλλάζει το επόμενο διάστημα ο τρόπος επιβεβαίωσης των συναλλαγών στο Eurobank Mobile App, καθώς με τη νέα εκδόσή του γίνεται πιο ασφαλής, εύκολος και γρήγορος.

Η νέα έκδοση της εφαρμογής m-banking της Eurobank, σύντομα θα είναι διαθέσιμη και θα έχει νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Συγκεκριμένα, μπορείτε να κάνετε επιβεβαίωση των συναλλαγών σας, που ξεκινούν και ολοκληρώνονται εντός της εφαρμογής, με τη χρήση PIN της εφαρμογής ή των βιομετρικών μεθόδων ταυτοποίησης.

Απαραίτητη αλλαγή στις ρυθμίσεις

Για τη χρήση της νέας λειτουργικότητας, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε εκ νέου την υπηρεσία «Ταυτοποίηση Συσκευής».

Για να γίνει αυτό θα πρέπει πατώντας στο ανθρωπάκι στην αριστερή γωνία της οθόνης της συσκευής σας, να επιλέξετε τις «Ρυθμίσεις».

Θα πρέπει να κάνετε κλικ στο «Ρυθμίσεις ασφαλείας». Στη συνέχεια ακολουθήστε τις οδηγίες που θα  εμφανιστούν στην οθόνη της συσκευής σας.

Αυτό θα πρέπει να γίνει μετά τη λήψη της νεότερης έκδοσης, η οποία θα είναι έτοιμη σύντομα.

Σημειώνεται πως μόνο μια συσκευή μπορεί να είναι «Ταυτοποιημένη» κάθε χρονική στιγμή. Η εκτέλεση συναλλαγών από μη ταυτοποιημένες συσκευές, θα συνεχίσει να γίνεται μέσω SMS OTP.