A- A+
Ποια μεγάλη τράπεζα δέχεται πλέον πελάτες στα καταστήματά της και χωρίς ραντεβού

Ο κανόνας μετά το ξέσπασμα της πανδημίας ως προς τις επισκέψεις σε τραπεζικά καταστήματα για συζήτηση με σύμβουλο είναι ότι γίνονται κατόπιν ραντεβού.

Συγκεκριμένα, οι πελάτες των τραπεζών μπορούν τόσο online, όσο και τηλεφωνικά, να προγραμματίσουν τη συνάντησή τους με τον αρμόδιο για την περίπτωσή τους υπάλληλο.

Χωρίς τον προγραμματισμό ενός ραντεβού δεν είναι δυνατή η εξυπηρέτησή τους.

ADVERTISEMENT

Η νέα κανονικότητα

Αυτό ισχύει σε κάθε περίπτωση στους συστημικούς ομίλους. Δηλαδή σε Alpha Bank, Eurobank, Εθνική και Πειραιώς.

Αν λοιπόν αποφασίσετε να διαβείτε την πόρτα ενός καταστήματος και πλησιάσετε ένα γραφείο, η απάντηση που θα λάβετε κατά κανόνα είναι η εξής: «Κλείστε ραντεβού».

Παλαιότερα θα σας έλεγαν να περιμένετε τη σειρά σας για να εξυπηρετηθείτε. 

Μέχρι και τις αρχές του 2020 ήταν σύνηθες στα τραπεζικά καταστήματα να ανέμενε κόσμος όχι μόνο για να κάνει μία συναλλαγή στο ταμείο, αλλά και για να μιλήσει με κάποιο σύμβουλο.

Πλέον, όμως δεν παρατηρούνται οι ίδιες εικόνες και η υποχρεωτικότητα προγραμματισμού μίας συνάντησης έχει παίξει καθοριστικό ρόλο σε αυτό.

Πρόκειται για μία πολιτική που υιοθετήθηκε για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.

Διατηρήθηκε ωστόσο και μετά τη λήξη του υγειονομικού συναγερμού.

ADVERTISEMENT

Οι εξαιρέσεις

Τα παραπάνω είναι πλέον ο κανόνας. Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις. Κατ΄ αρχάς οι μη συστημικές τράπεζες δεν βάζουν απαγορευτικό στην εξυπηρέτηση χωρίς ραντεβού.

Δεν είναι ό,τι δεν προγραμματίζουν τις συναντήσεις με τους πελάτες τους, ώστε να υπάρχει επαρκής χρόνος για μία συζήτηση μαζί τους. Απλά, ο απαράβατος όρος για ραντεβού δεν υφίσταται.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Attica Bank, η διοίκηση της οποίας παρουσιάζει ως πλεονέκτημά της το γεγονός ότι δέχεται πελάτες στα καταστήματά της χωρίς ραντεβού.

Η αλήθεια είναι ότι οι μικρότερες τράπεζες δεν έχουν μεγάλο πελατολόγιο και η διαχείριση του κόσμου που εισέρχεται στα καταστήματά τους είναι ευκολότερη.

Από την άλλη, στους συστημικούς ομίλους ο όγκος του πελατολογίου είναι τέτοιος, που εάν άφησαν ...ανοιχτές τις πόρτες τους στον καθένα, θα γινόταν στα καταστήματά τους κάθε μέρα το αδιαχώρητο.

Υπάρχει όμως και μία από τις μεγάλες τράπεζες που επίσημα δέχεται πελάτες και χωρίς ραντεβού.
Ο λόγος γίνεται για την Alpha Bank.

Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας των καταστήματων της, όσοι θέλουν μπορούν από τις 8 έως τις 11 το πρωί να προσέρχονται σε αυτά χωρίς ...προειδοποίηση.

Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα σε τραπεζικούς συμβούλους, τότε θα εξυπηρετηθούν την ίδια στιγμή.

ADVERTISEMENT

Τα online ραντεβού

Κατά τα άλλα, εάν θέλετε να κλείσετε ραντεβού σε κατάστημα, μπορείτε να το κάνετε online. Η διαδικασία είναι η εξής:

Alpha Bank

- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας.

- Στο πρώτο βήμα επιλέγετε σε ποια κατηγορία πελάτη ανήκετε

- Στο δεύτερο βήμα εισάγετε τον ΑΦΜ και το τηλέφωνό σας και λαμβάνετε ένα 6ψηφιο κωδικό, τον οποίο εισάγετε στο ειδικό πεδίο που εμφανίζεται στην οθόνη σας

- Στο τρίτο βήμα επιλέγετε την υπηρεσία ή το προϊόν, για το οποίο θέλετε να γίνει η συνάντηση.

- Στο τέταρτο βήμα επιλέγετε τον τρόπο εξυπηρέτησης (ραντεβού στο κατάστημα, βιντεοκλήση ή τηλεφωνικό ραντεβού)

- Στο πέμπτο βήμα επιλέγετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί και την ημέρα / ώρα του ραντεβού σας με βάση τη διαθεσιμότητα του συμβούλου σας

- Στο έκτο βήμα συμπληρώνετε το e-mail σας και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία του ραντεβού που επιλέξατε προηγουμένως.

Εναλλακτικά μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας μέσω του e-banking της τράπεζας στην ενότητα «Τα Ραντεβού μου», που εμφανίζεται στο δεξιό μέρος της σελίδας.


Eurobank

Μεταβείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας: https://www.eurobank.gr/el/retail/rantevou-se-katastima.

Εκεί συμπληρώνετε μία φόρμα, που περιλαμβάνει τις εξής ερωτήσεις:

1. Για ποιες εργασίες θέλετε να εξυπηρετηθείτε;

Διευκρινίζετε αν είστε ιδιώτης ή επιχείρηση (ελεύθερος επαγγελματίας, ατομική επιχείρηση, εταιρεία)

2. Σε ποιο κατάστημα θέλετε να έρθετε;

Επιλέγετε κατάστημα που σας βολεύει από χάρτη που εμφανίζεται στην οθόνη σας. Για ευκολότερη αναζήτηση μπορείτε να εισάγετε το ΤΚ της περιοχής.

3. Πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας;

Επιλέγετε ένα από τα εξής και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας:

  • Τηλέφωνο
  • Εmail (προαιρετικό πεδίο)

4. Με ποιον θα μιλήσουμε;

  • Όνομα
  • Επώνυμο
  • ΑΦΜ

4. Επιβεβαίωση και αποστολή

Ακολούθως στέλεχος του καταστήματος που επιλέξατε θα σας καλέσει για να ορίσετε το ραντεβού

ADVERTISEMENT

Εθνική Τράπεζα

Το κλείσιμο των ραντεβού γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας https://www.nbg.gr/el/footer/book-an-appointment ή μέσω του e-banking της τράπεζας.

Η διαδικασία είναι η εξής:

Μέσω της ιστοσελίδας

- Στο πρώτο βήμα επιλέξτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί

- Στο δεύτερο βήμα επιλέξτε εάν η συνάντηση θέλετε να γίνει στο κατάστημα ή τηλεφωνικά, καθώς και το θέμα που θέλετε να συζητήσετε

- Στο τρίτο βήμα εισάγετε τις πληροφορίες σας (Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, e-mail, κινητό τηλέφωνο)

- Στο τέταρτο βήμα επιλέξτε την ημερομηνία και ώρα που σας εξυπηρετούν

- Στον πέμτπο βήμα βλέπετε τις επιλογές που έχετε κάνει και επιβεβαιώνετε το ραντεβού σας

Μέσω του e-banking

- Στην ενότητα «Υπηρεσίες» επιλέξτε την υπηρεσία «Καταστήματα & Ραντεβού»

- Εντοπίζετε στο χάρτη ή στη λίστα που εμφανίζεται με τα πλησιέστερα καταστήματα τη μονάδα που σας ενδιαφέρει και κάνετε κλικ στο βέλος που κοιτάει προς τα κάτω

- Κάντε κλικ στο «Προγραμματισμός ραντεβού»

- Διαλέγετε τον τρόπο επικοινωνίας (επίσκεψη σε κατάστμα ή τηλεφωνική επικοινωνία), την εργασία που σας ενδιαφέρει, καθώς και την ημέρα / ώρα του ραντεβού που θέλετε να κλείσετε

- Επιβεβαιώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία και κάνετε κλικ στο «Συνέχεια»

- Στην επόμενη οθόνη βλέπετε τα στοιχεία του ραντεβού και εφόσον συμφωνείτε κάνετε κλικ στο «Επιβεβαίωση»


Τράπεζα Πειραιώς

Το κλείσιμο ραντεβού είναι διαθέσιμο μέσω των υπηρεσιών piraeus e-banking και piraeus mobile app.

- Συνδεθείτε (log in) στην υπηρεσία

- Επιλέξτε νέο ραντεβού στην ενότητα «Τα ραντεβού μου».

- Επιλέξτε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα που σας εξυπηρετεί, το θέμα που θέλετε να συζητήσετε καθώς και τον τύπο του ραντεβού που επιθυμείτε: ραντεβού στο κατάστημα / τηλεφωνική συνάντηση /  βιντεοκλήση (μόνο για personal πελάτες).

- Μπορείτε να καταχωρίσετε τα σχόλιά σας προς το κατάστημα που θα διαχειριστεί το ραντεβού σας.

Αρχικά, εμφανίζεται προεπιλεγμένο το κατάστημα εξυπηρέτησής σας, εναλλακτικά έχετε τη δυνατότητα επιλέγοντας «Άλλο» να διαλέξετε το κατάστημα που επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί το ραντεβού σας.

Η δυνατότητα επιλογής καταστήματος δεν αφορά πελάτες Personal Banking και Business Banking Plus που εξυπηρετούνται από προσωπικό σύμβουλο.