A- A+
Pesonal Banking: Το νέο σύστημα για προτεραιότητα στα Ταμεία της Eurobank

Ένα νέο σύστημα για να δίνει προτεριότητα στα γκισέ των καταστημάτων της σε πελάτες του personal και business banking, εισήγαγε η Eurobank.

Το νέο σύστημα είχε αρχίσει να εφαρμόζεται σε συγκεκριμένα καταστήματα του δικτύου της τράπεζας, ωστόσο λόγω της κρίσης του κορωνοϊού, αυτήν την περίοδο δεν χρησιμοποιείται.

Θα επανέλθει βέβαια σε λειτουργία όταν οι συνθήκες ομαλοποιηθούν, ενώ αναμένεται να επεκταθεί σε περισσότερες μονάδες.

Η διαδικασία

Η διαδικασία για την εξασφάλιση προτεραιότητας είναι πολύ απλή. Ο πελάτης του personal ή του business banking που θέλει να κάνει συναλλαγή στο Ταμείο, περνά την κάρτα του από ειδικό μηχάνημα που υπάρχει στην είσοδο του καταστήματος.

Το μηχάνημα, όπως αυτό που φαίνεται στην ακόλουθη φωτό, αναγνωρίζει αν πρόκειται για πελάτη από τις δύο παραπάνω κατηγορίες και αυτόματα του δίνει προτεραιότητα σε σχέση με άλλους που περιμένουν στην ουρά για το ταμείο.


Συγκεκριμένα, εκδίδεται ένας αριθμός προτεραιότητας, ο οποίος εμφανίζεται το γρηγορότερο δυνατόν στο φωτεινό πίνακα προτεραιότητας που βρίσκεται πάνω από τα ταμεία και ο πελάτης εξυπηρετείται τάχιστα.

Με τον τρόπο αυτό δεν χρειάζεται κάθε κατάστημα να δεσμεύει αποκλειστικά ένα ταμείο για πελάτες που δικαιούνται ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Απλά το σύστημα δίνει στον πελάτη που το δικαιούται αριθμό προτεραιότητας, εξασφαλίζοντας παράκαμψη της ουράς.

Η σειρά προτεραιότητας στην Εθνική

Το δικό της σύστημα προτεραιότητας, το οποίο είναι επίσης απενεργοποιημένο αυτή τη στιγμή λόγω κορωνοϊού, προσφέρει και η Εθνική Τράπεζα.

Ο λόγος γίνεται για την υπηρεσία i-bank pass, η οποία ​είναι διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας μέσω:

- σχετικής mobile εφαρμογής (application) για συσκευές smartphone και tablet με λογισμικό ​​Google AndroidTM (έκδοση 4.0 και μεταγενέστερη) μέσω Play Store και Apple iOS (έκδοση 7.0 και μεταγενέστερη) μέσω App Store​

- της ιστοσελίδας www.nbg.gr​, στην επιλογή αναζήτησης Καταστημάτων​​

Μέσω αυτής μπορείτε να κάνετε τα εξής:

- να αναζητήσετε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί είτε χρησιμοποιώντας τη γραμμή αναζήτησης είτε με πλοήγηση πάνω στον εμφανιζόμενο χάρτη

- να ενημερωθείτε για τους χρόνους εξυπηρέτησης, τους πελάτες σε αναμονή και τα στοιχεία του Καταστήματος, πριν εκδώσετε το εισιτήριό σας,

- να εκδώσετε ηλεκτρονικό εισιτήριο και να λάβετε στη συνέχεια ειδοποιήσεις για τα στοιχεία του Καταστήματος, τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για επίδειξη στο ταμείο από το οποίο θα κληθεί, τον εκτιμώμενο χρόνο αναμονής και την έγκαιρη προσέλευσή σας στο Κατάστημα.