Στην ενεργοποίηση της υπηρεσίας παρακολούθησης των προϊόντων σας σε όλες τις συστημικές τράπεζας από το e-banking της, προχώρησε η Εθνική Τράπεζα.
Μέχρι σήμερα η Εθνική έδινε αυτή τη δυνατότητα μέσω του app waiz, το οποίο διαθέτει για κινητές συσκευές για παρακολούθηση όλων των προϊόντων σας.
Πλέον, η δυνατότητα αυτή παρέχεται και μέσω των υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής της τράπεζας, e-banking και mobile banking.
Έτσι, μπορείτε να διαχειρίζεστε συνολικά τα οικονομικά σας από ένα σημείο.
Η διαδικασία ενεργοποίησης
Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διασύνδεση με άλλη τράπεζα είναι να έχετε e-Banking με ενεργούς κωδικούς πρόσβασης σε αυτήν.
Βήμα 1
Στην αρχική σελίδα θα δείτε ένα banner για την είσοδό σας στην υπηρεσία, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
Βήμα 2
Επιλέγετε την τράπεζα με την οποία θέλετε να διασυνδεθείτε από το banner που εμφανίζεται στην επόμενη σελίδα.
Βήμα 3
Εισάγετε τα στοιχεία εισόδου του e-banking της τρίτης τράπεζας και στη συνέχεια επιλέγετε ποια προϊόντα επιθυμείτε να εμφανίζονται στο e-banking της Εθνικής.
Μπορείτε να βλέπετε καταθετικούς λογαριασμούς και κάρτες.
Οι όροι της υπηρεσίας
Από την Εθνική Τράπεζα διευκρινίζονται τα εξής, ως προς τους όρους παροχής της υπηρεσίας:
- Με τη συγκατάθεσή σας, η διασύνδεση ενεργοποιείται για 90 ημέρες και όσο ισχύουν οι κωδικοί e-Banking σας στην άλλη τράπεζα. Μπορείτε να διακόψετε τη διασύνδεση οποιαδήποτε στιγμή ή να την ενεργοποιήσετε ξανά.
- Επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε να παρακολουθείτε στην άλλη τράπεζα, όπως λογαριασμούς και πιστωτικές κάρτες. Διαχειρίζεστε εύκολα τις επιλογές σας μέσα από το NBG Internet Banking
- Δεν γίνεται επεξεργασία, αποθήκευση ή χρήση των δεδομένων σας στις άλλες τράπεζες από την Εθνική Τράπεζα. Θα χρησιμοποιηθούν μόνο για να ενεργοποιήσετε τη διασύνδεση με κάθε τράπεζα που σας ενδιαφέρει.