A- A+
Online το κλείσιμο ραντεβού στα καταστήματα όλων των μεγάλων τραπεζών - Η διαδικασία

Μόνο με ραντεβού εξυπηρετούνται πλέον οι πελάτες των τραπεζών στα καταστήματα για μη ταμειακές συναλλαγές, καθιστώντας υποχρεωτικό τον προγραμματισμό τους.

Πρόκειται για μία πρακτική που ξεκίνησε μετά το ξέσπασμα της πανδημίας για υγειονομικούς λόγους και ήλθε για να μείνει.

Το καλό είναι πως πλέον όλες οι μεγάλες τράπεζες δίνουν τη δυνατότητα online κλεισίματος των ραντεβού, σε αντίθεση με λίγα χρόνια πριν που ήταν απαραίτητο το τηλεφώνημα στο κατάστημα.


Διαβάστε επίσης: Πώς μπορείτε να στέλνετε κάθε ημέρα έως 500 ευρώ σε άλλη τράπεζα χωρίς καμία προμήθεια


Η διαδικασία βήμα - βήμα

Αναλυτικότερα, για να κλείσετε online ραντεβού θα πρέπει να ακολουθήσετε την ακόλουθη διαδικασία ανάλογα με την τράπεζα που σας ενδιαφέρει:

Alpha Bank

- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας.

- Στο πρώτο βήμα πρέπει να καταχωρήσετε τα απαιτούμενα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επώνυμο και ΑΦΜ) και τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου

- Στο δεύτερο βήμα επιλέγετε το θέμα για το οποίο θα θέλατε να εξυπηρετηθείτε

- Στο τρίτο βήμα επιλέγετε τον τρόπο εξυπηρέτησης (ραντεβού στο κατάστημα, βιντεοκλήση ή τηλεφωνικό ραντεβού)

- Στο τέταρτο βήμα δηλώνετε το κατάστημα επιλογής σας.

Στέλεχος από το συγκεκριμένο κατάστημα θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός της ημέρας, εάν έχετε κάνει το αίτημα σας μέχρι τις 12.00, διαφορετικά εντός 24 ωρών, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.



Eurobank

Μεταβείτε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας: https://www.eurobank.gr/el/retail/rantevou-se-katastima.

Εκεί συμπληρώνετε μία φόρμα, που περιλαμβάνει τις εξής ερωτήσεις:

1. Για ποιες εργασίες θέλετε να εξυπηρετηθείτε;

Διευκρινίζετε αν είστε ιδιώτης ή επιχείρηση (ελεύθερος επαγγελματίας, ατομική επιχείρηση, εταιρεία)

2. Σε ποιο κατάστημα θέλετε να έρθετε;

Επιλέγετε κατάστημα που σας βολεύει από χάρτη που εμφανίζεται στην οθόνη σας. Για ευκολότερη αναζήτηση μπορείτε να εισάγετε το ΤΚ της περιοχής.

3. Πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας;

Επιλέγετε ένα από τα εξής και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας:

  • Τηλέφωνο
  • Εmail (προαιρετικό πεδίο)

4. Με ποιον θα μιλήσουμε;

  • Όνομα
  • Επώνυμο
  • ΑΦΜ

4. Επιβεβαίωση και αποστολή

Ακολούθως στέλεχος του καταστήματος που επιλέξατε θα σας καλέσει για να κλείσετε το ραντεβού.



Εθνική Τράπεζα

Το κλείσιμο των ραντεβού γίνεται μέσω της εφαρμογής i-bank pass. Μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ αν έχετε συσκευή Android και εδώ αν έχετε συσκευή IOS (Apple).

Η διαδικασία είναι η εξής:

- Εντοπίζετε στο χάρτη ή στη λίστα που εμφανίζεται με τα πλησιέστερα καταστήματα τη μονάδα που σας ενδιαφέρει και κάνετε κλικ στο όνομά της

- Μεταβαίνετε στην καρτέλα «Ραντεβού» και επιλέγετε «Επίσκεψη σε Κατάστημα»

- Διαλέγετε το είδος της υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρεστε (πχ. υπεύθυνος Business Banking, Καταθέσεις, Επενδυτικά Προϊόντα κτλ)

- Εμφανίζεται ένα ημερολόγιο, όπου πρέπει να επιλέξετε την ημέρα που θέλετε να κάνετε το ραντεβού

- Κάνοντας κλικ στην ημερομηνία που σας ενδιαφέρει, εμφανίζονται οι διαθέσιμες ώρες

- Επιλέγετε την ώρα που σας βολεύει

- Στην επόμενη οθόνη εισάγετε τα στοιχεία σας και τυχόν σχόλια και πατάτε «ΟΚ»

Σημειώνεται πως μέσω της εφαρμογής μπορείτε να κανονίσετε τηλεφωνική επικοινωνία ή επικοινωνία μέσω video - κλήσης.



Τράπεζα Πειραιώς

Το κλείσιμο ραντεβού είναι διαθέσιμο μέσω των υπηρεσιών web banking και mobile banking.

- Συνδεθείτε (log in) στην υπηρεσία winbank web banking  ή winbank mobile app

- Επιλέξτε νέο ραντεβού στην ενότητα «Τα Ραντεβού μου»

- Επιλέξτε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα που σας εξυπηρετεί, το θέμα που θέλετε να συζητήσετε καθώς και τον τύπο του ραντεβού που επιθυμείτε π.χ. ραντεβού στο κατάστημα

- Μπορείτε να καταχωρίσετε τα σχόλιά σας προς το κατάστημα που θα διαχειριστεί το ραντεβού σας.