A- A+
Online καταγγελίες για επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλλουν πλέον οι καταναλωτές μέσω gov

Καταγγελιών για θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, μπορούν να υποβάλλουν πλέον online οι καταναλωτές.

Η υποβολή των παραπόνων γίνεται μέσω νέας υπηρεσίας του αρμόδιου υπουργείου στη διεύθυνση https://kataggelies.mindev.gov.gr, πέραν της τηλεφωνικής υπηρεσίας 1520 που λειτουργεί τα τελευταία χρόνια.

Τι μπορείτε να καταγγείλετε

Μέσω της νέας υπηρεσίας μπορείτε να υποβάλετε καταγγελίες που αφορούν στα ακόλουθα:

  • καταναλωτικά προϊόντα
  • υπηρεσίες
  • τραπεζικές υπηρεσίες
  • ασφαλιστικές λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
  • εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών


Επιπλέον, η καταγγελία σας μπορεί να είναι επώνυμη με ταυτοποίηση (συμπληρώνετε τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet), επώνυμη χωρίς ταυτοποίηση (συμπληρώνετε τα στοιχεία σας) ή ανώνυμη.

Ωστόσο, οι επώνυμες καταγγελίες εξετάζονται κατά προτεραιότητα.

Μπορείτε επίσης να λάβετε πληροφόρηση και για άλλα θέματα εκτός των ανωτέρω, όπως για το πως μπορείτε να κάνετε καταγγελίες για προϊόντα και υπηρεσίες που έχετε λάβει εκτός Ελλάδας, ή για θέματα που αφορούν σε ρύθμιση χρεών και προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.