A- A+
Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών χωρίς γκισέ από την Attica Bank - Οι δυνατότητες

Στην υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου εξυπηρέτησης των πελατών της χωρίς γκισέ προχωρά η Attica Bank, ξεκινώντας από ένα νέο ιδιαίτερο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, από την Δευτέρα 01/03/2021 εντός του κτιρίου του ΤΜΣΕΔΕ, θα λειτουργεί νέο σημείο εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο ανήκει στο κατάστημα της οδού Πανεπιστημίου 19.

Στο νέο σημείο εξυπηρέτησης πελατών, θα μπορούν να πραγματοποιούνται μη εγχρήματες τραπεζικές συναλλαγές, όπως ενδεικτικά:

- Διάθεση τραπεζικών προϊόντων (στεγαστικά δάνεια, καταναλωτικά δάνεια, επιχειρηματικά δάνεια)

- Καταθέσεις

- Πληρωμές λογαριασμών

- Αναλήψεις από ΑΤΜ

- Ενημέρωση και πώληση τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων

Πρόκειται για μοντέλο παραπλήσιο των e-branch της Τράπεζας Πειραιώς, που έχουν διευρυνένο ωράριο και προσφέρουν εξυπηρέτηση χωρίς ταμεία.

Η διεύθυνση του νέου σημείου εξυπηρέτησης είναι Παλαιών Πατρών Γερμανού 3-5 , Τ.Κ. 105 61, ενώ τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι τα εξής: 210 – 3667130, 210 – 3667131.

Το μέλλον των τραπεζικών καταστημάτων

Η πραγματικότητα είναι ότι τα τραπεζικά καταστήματα στο μέλλον όχι μόνο θα μειωθούν, αλλά θα αλλάξουν και μορφή για την εξυπηρέτηση των πελατών ακόμη και όλο το 24ωρο.

Σύμφωνα με έρευνα της Printec, στο μέλλον οι τραπζικές μονάδες θα έχουν μια εντελώς διαφορετική μορφή σε σχέση με τη σημερινή.

Συνήθως, στα τραπεζικά καταστήματα συναντούμε 4 «ζώνες» εξυπηρέτησης πελατών:

- Τη ζώνη 24ωρης self-service λειτουργίας όπου βρίσκονται και τα ATMs και η οποία είναι συνδεδεμένη με το τραπεζικό κατάστημα, αλλά φυσικά αποκομμένη

- Την υποβοηθούμενη ζώνη self-service, η οποία βρίσκεται μέσα στο κατάστημα και οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν μόνοι τους συναλλαγές σε μηχανήματα και να ζητούν βοήθεια από υπαλλήλους σε περίπτωση που χρειάζεται

- Τη ζώνη παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών

- Τη ζώνη για συναλλαγές στο ταμείο

ADVERTISEMENT

4 ζώνες εξυπηρέτησης

Στα τραπεζικά κατατήματα του μέλλοντος, στόχος είναι να πραγματοποιούνται οι περισσότερες συναλλαγές ρουτίνας στις ζώνες 24ωρης self-service λειτουργίας και υποβοηθούμενης self-service λειτουργίας.

Από την άλλη, οι συναλλαγές που προσδίδουν υψηλή αξία στις τράπεζες θα πραγματοποιούνται στη ζώνη παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Ταυτόχρονα, θα μειωθεί κατακόρυφα η χρήση των μετρητών, τόσο εντός των καταστημάτων, όσο και στις καθημερινές αγορές.

Η αντικατάσταση μετρητών με κάρτες

Σήμερα, η κοινωνία μας έχει αντικαταστήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη χρήση μετρητών στις συναλλαγές της, αξιοποιώντας άλλους διαθέσιμους τρόπους πληρωμών, μέσω πιστωτικών καρτών, ανέπαφων συναλλαγών ή ακόμη και κρυπτονομισμάτων.

Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, ο συνολικός αριθμός των συναλλαγών χωρίς μετρητά εντός της ευρωζώνης αυξήθηκε κατά 8,1%σε σύγκριση με το 2018.

Ακόμη, η έκδοση καρτών πληρωμών αυξήθηκε κατά 5,5% - ποσοστό που αντιστοιχεί σε 572 εκατομμύρια.

Ωστόσο, τα μετρητά αποτελούν ακόμη έναν δημοφιλή τρόπο συναλλαγών στις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, κάνοντας πολύ δύσκολη την πρόβλεψη για το ρόλο τους στο μέλλον.