A- A+
Νέα λύση για online αγορές από τη Eurobank
Η νέα λύση πανευρωπαϊκών ηλεκτρονικών πληρωμών MyBank είναι πλέον διαθέσιμη στους πελάτες της υπηρεσίας e-Banking της Eurobank.

Μετά την Εθνική Τράπεζα, και η Eurobank προχώρησε στην υιοθέτηση της συγκεκριμένης πανευρωπαϊκής λύσης πληρωμών, η οποία ονομάζεται MyBank.

Η διαδικασία

H Eurobank σε συνεργασία με μεγάλες εταιρίες όπως Praktiker, IKEA και Jumbo, ξεκινάει δυναμικά από τις πρώτες στην Ελλάδα την υιοθέτηση της λύσης MyBank, εμπλουτίζοντας τους τρόπους ηλεκτρονικών πληρωμών των πελατών της.

Μέσω του MyBank δίνεται η δυνατότητα απευθείας χρέωσης του τραπεζικού λογαριασμού για αγορές σε online shops με απλό, αποτελεσματικό και ασφαλή τρόπο, χωρίς νέες εγγραφές και κωδικούς πρόσβασης και χωρίς την ανάγκη ανοίγματος νέων λογαριασμών.

Μέσα από μία απλή, αποτελεσματική και ασφαλή διαδικασία που προστατεύει τα προσωπικά στοιχεία πληρωμών, οι πελάτες μέσω του εικονιδίου MyBank της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος μεταφέρονται στο e-Banking ή το mobile banking της Τράπεζας.

Η ολοκλήρωση της πληρωμής

Εκεί, ακολουθώντας απλά και γρήγορα βήματα, οι χρήστες των υπηρεσιών των τραπεζών, προχωρούν σε πληρωμές μέσω επιλεγμένων λογαριασμών.

Η πληρωμή ολοκληρώνεται με την επιβεβαίωση από τον πελάτη της εντολής μεταφοράς πίστωσης, τα πεδία της οποίας θα είναι προσυμπληρωμένα με όλες τις σχετικές με την αγορά του πληροφορίες (όνομα και λογαριασμός δικαιούχου, ποσό, νόμισμα, προϊόν ή υπηρεσία αγοράς, κ.λπ.).

Η υπηρεσία MyBank είναι διαθέσιμη για αγορές προς το παρόν μόνο από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα μέσω desktop, tablet ή κινητού.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία παρέχεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΤ) για την ενίσχυση των πανευρωπαϊκών ψηφιακών λύσεων εμπορίου και υποστηρίζεται από τις συνεργαζόμενες ελληνικές τράπεζες από τον Μάιο του 2016.