A- A+
Νέα καμπάνια Flow Faster από τη Visa για νέους τρόπους πληρωμών
Τη νέα της διαφημιστική καμπάνια θα παρουσιάσει από 1η Ιουνίου η Visa Europe σε 19 ευρωπαϊκές χώρες. Ποιοι είναι το μήνυμα που θέλει να παρουσιάσει η εταιρεία στους καταναλωτές.

Έξι χρόνια μετά το λανσάρισμα της καμπάνιας “Όλα Κυλάνε Γρήγορα με Visa”, η δαπάνη με κάρτες Visa στην Ευρώπη έχει αυξηθεί από €1 για κάθε €9, σε €1 για κάθε €6,75 – και σε απόλυτα νούμερα, από €883 δισεκατομμύρια σε €1,3 τρισεκατομμύρια.

Σε αυτό το διάστημα, η αξία του brand Visa άγγιξε ιστορικά υψηλά, ενώ η πρόσφατη έρευνα Brand Z 2013 ανέδειξε για πρώτη φορά τη Visa ως ένα από τα 10 κορυφαία brands παγκοσμίως.

Η Visa κατέχει ηγετική θέση στις online πληρωμές και στις πληρωμές μέσω κινητών, καθώς και στις κάρτες ανέπαφων πληρωμών.

Το 2012 η online δαπάνη με κάρτες Visa στην Ευρώπη ξεπέρασε για πρώτη φορά τα €200 δισεκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 16% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Καινοτομία

Καθώς η Visa έχει εξελιχθεί από μια εταιρεία έκδοσης καρτών σε εταιρεία ανάπτυξης και διάθεσης τεχνολογικά προηγμένων υπηρεσιών, η επικοινωνιακή της καμπάνια έχει δημιουργήσει μια συνεπή και οραματική πλατφόρμα που στοχεύει στην αύξηση της γνώση και της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις νέες υπηρεσίες πληρωμών.

Επίκεντρο της νέας καμπάνιας είναι η καινοτομία. Η καμπάνια εστιάζει στα αισθήματα που προκαλεί η χρήση μιας Visa – ασφάλεια, ευκολία, ταχύτητα – και ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν το επόμενο βήμα στο νέο κόσμο των πληρωμών, κάνοντας την καθημερινότητά τους πιο απλή, γρήγορη και ευέλικτη.

Η καμπάνια αξιοποιεί διάφορα μέσα, όπως τηλεόραση και διαδίκτυο και προσεγγίζει 300 εκατομμύρια ενήλικες στην Ευρώπη.