Το Call Center επιδιώκει να εξασφαλίσει την προσβασιμότητα και την άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών που συναλλάσσονται με τον Οργανισμό.
Οι πληροφορίες
Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από έμπειρο προσωπικό που θα δίνει στο κοινό πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες του Οργανισμού και οδηγίες για τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του.
Μεταξύ άλλων, μέσω της νέας υπηρεσίας το κοινό θα ενημερώνεται για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έκδοση δελτίου ανεργίας και κωδικών πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Ακολούθως θα παραπέμπεται για εξειδικευμένη πληροφόρηση στους αρμόδιους εκπροσώπους του Οργανισμού.
Η νέα υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΑΕΔ λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.