A- A+
Νέα διαφημιστική καμπάνια από την ΑΧΑ Ασφαλιστική
Στις 28 Μαρτίου ξεκίνησε η νέα διαφημιστική καμπάνια της ΑΧΑ Ασφαλιστικής και θα παραμείνει on air μέχρι τα τέλη Μαΐου.

Η διαφημιστική καμπάνια έχει βασισθεί στο νέο πρόγραμμα Υγείας Mediσυν, αφού η εξασφάλιση της Υγείας αποτελεί βασική ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή και των οικείων του, ιδιαίτερα στην περίοδο που διανύουμε.

Το νέο πρόγραμμα Υγείας απευθύνεται σε όλους όσους επιθυμούν να εξασφαλίσουν για τους ίδιους και την οικογένειά τους πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας συνθήκες νοσηλείας και υπηρεσίες υγείας εντός και εκτός νοσοκομείου, με ιδιαίτερα προσιτό κόστος, αλλά και με μεγάλη ευελιξία ως προς το σχεδιασμό των καλύψεων.

Το διαφημιστικό μήνυμα προβάλλεται από την Τηλεόραση, τα περιοδικά ένθετα του Κυριακάτικου Τύπου, το διαδίκτυο και το ραδιόφωνο.

Στόχος της εταιρείας με αυτή την καμπάνια είναι να αποδείξει με πράξεις την προσήλωσή της στις ανάγκες του ασφαλισμένου, μέσα στο δυσμενές και ευμετάβλητο περιβάλλον που βιώνει, παρέχοντας προσιτές λύσεις, ευθυγραμμισμένες με τις σημερινές ανάγκες ασφάλισης της υγείας.