Επιπλέον δικλείδες ασφαλείας για την είσοδο στο e-banking της θέτει μετά την Alpha Bank και η Eurobank, προσθέτοντας ένα ακόμη βήμα ταυτοποίησης των πελατών της.
Στόχο της τράπεζας είναι να μειώσει ακόμη περισσότερο το ενδεχόμενο παράτυπης εισόδου τρίτων στο e-banking των πελατών της, καθώς τα συγκεκριμένα περιστατικά έχουν αυξηθεί εντυπωσιακά.
Τι αλλάζει
Με μήνυμα προς τους πελάτες της η Eurobank τους ενημερώνει ότι τις επόμενες ημέρες, με την είσοδό τους στο e-Banking θα ζητηθεί ισχυρή ταυτοποίηση (Strong Customer Authentication - SCA).
Αυτό σημαίνει ότι μετά την πληκτρολόγηση των κωδικών σας και την είσοδο στην εφαρμογή, θα πρέπει να εγκρίνετε την είσοδο στo e-banking με τον ίδιο τρόπο που το κάνετε για μία οποιαδήποτε συναλλαγή.
Δηλαδή με ένα από τους δύο ακόλουθους τρόπους:
- Με push notification στο Εurobank Mobile App
- Με χρήση εξαψήφιου κωδικού - one time password OTP - μέσω Viber/SMS)
Σε περίπτωση που δεν έχετε ενεργοποιημένο το OTP για τις συναλλαγές σας, θα πρέπει άμεσα να κάνετε login στο e-Banking σας ακολουθώντας τα παρακάτω:
Προφίλ > Ρυθμίσεις > Ρυθμίσεις ασφαλείας > Κωδικός χρήσης OTP και να το ενεργοποιήσετε.
Σε περίπτωση που δεν έχετε επικαιροποιημένο κινητό τηλέφωνο, μπορείτε να το ενημερώσετε με χρήση της υπηρεσίας e-KYC μέσω του e-Banking σας ή να επισκεφθείτε ένα κατάστημα της Eurobank.
Τι κάνει η Alpha Bank
Ανάλογη πολιτική εφαρμόζει εδώ και αρκετά χρόνια η Alpha Bank, ζητώντας υποχρεωτικά την ισχυρή ταυτοποίηση των πελατών της σε κάθε είσοδό τους στο e-banking.
Συγκεκριμένα, ο πελάτης θα πρέπει μετά την πληκτρολόγηση των κωδικών του να ταυτοποιηθεί ισχυρά με:
- Με push notification στο Εurobank Mobile App
- Με χρήση εξαψήφιου κωδικού - one time password OTP - μέσω Viber/SMS)
- Με το σκανάρισμα ενός QR Code με την εφαρμογή mobile banking
Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση