A- A+
Με κάρτα εισόδου η είσοδος σε σούπερ μάρκετ - 1 πελάτης ανά 10 τ.μ.

Από τη Δευτέρα οι πελάτες εισέρχονται με κάρτα εισόδου στα μεγάλα σούπερ μάρκετ όλης της χώρας, καθώς τέθηκε πλαφόν στον αριθμό που μπορεί να είναι ταυτόχρονα εντός των χώρων τους.

Από το πρωί οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ διαθέτουν στις εισόδους τους αριθμό καρτών εισόδου ίσο με το μέγιστο αριθμό πελατών που μπορούν να ισέλθουν ταυτόχρονα σε αυτά.

Σύμφωνα με την επείγουσα εγκύκλιο του υπουργείο Ανάπτυξης, επιτρέπεται η ταυτόχρονη είσοδος ενός πελάτη ανά 10 τ.μ. Έτσι, πχ. για καταστήματα 100 τ.μ. επιτρέπεται η είσοδος 10 πελατών, για 200 τ.μ. 20 πελατών κ.ο.κ.

Κάθε πελάτης που εισέρχεται στο κατάστημα θα πρέπει να παίρνει κάρτα εισόδου για να μπει.

Όταν τελειώσουν οι κάρτες εισόδου θα κλείνουν οι πόρτες και θα ξανανοίγουν ότι κάποιοι βγουν από το κατάστημα και επιστρέψουν τις κάρτες που τους είχαν δοθεί.

Στοπ στις ουρές

Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι δεν θα υπερβαίνουν οι πελάτες το μέγιστο αριθμό ατόμων ανά κατάστημα.

Επίσης στους χώρους διάθεσης φρέσκων προϊόντων, πχ. κρεατικά, αλλαντικά, τυριά, θα πρέπει να υπάρχει απόσταση δύο μέτρων μεταξύ των πελατών που βρίσκονται στην αναμονή.

Τέλος, στα ταμεία δεν επιτρέπεται οι ουρές να ξεπερνούν τα 5 άτομα.

Ποια κάρτα να χρησιμοποιήσετε

Θυμηθείτε ότι στις αγορές σας με κάρτα έχει επιπλέον όφελος, καθώς εξασφαλίζεται δωρεάν ψώνια για επόμενες αγορές.

Κάθε πρόγραμμα επιβράβευσης συνεργάζεται με συγκεκριμένες επιχειρήσεις από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, προσφέροντας ενισχυμένη επιβράβευση σε όσους κάνουν χρήση της κάρτας τους.

Από την άλλη τα περισσότερα συστήματα ανταμοιβής που δεν συνεργάζονται με σούπερ μάρκετ, προσφέρουν στους κατόχους των καρτών επιβράβευση για αγορές σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κλάδου.

Με τον τρόπο αυτό, οι καταναλωτές μπορούν να κερδίζουν μόνιμα έως και το 4% των αγορών τους σε ευρώ ή πόντους.

Το ποσοστό αυτό μάλιστα μπορεί να αυξάνεται σε έως και διπλάσια επίπεδα σε περιόδους προσφορών που λανσάρουν οι τράπεζες.

Η ανταμοιβή αυτή αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη χρηματική αξία, καθώς με την εξαργύρωσή της σε επιλεγμένες επιχειρήσεις σε επόμενες αγορές, ο καταναλωτής πληρώνει τελικά λιγότερο ή και καθόλου για επόμενες αγορές.

Τα βασικά προγράμματα επιβράβευσης των τραπεζών συνεργάζονται με τις ακόλουθες αλυσίδες:

Παράδειγμα

Για παράδειγμα, μία μέση οικογένεια πραγματοποιεί κάθε μήνα περί τα 500 ευρώ σε αγορές στο σούπερ μάρκετ. Δηλαδή 6.000 ευρώ το χρόνο.

Εφόσον επιλέξει την επιχείρηση από τον κλάδο των σούπερ μάρκετ που συνεργάζεται με την τράπεζά του, μπορεί να κερδίσει έως και 240 ευρώ το χρόνο.

Η ανταμοιβή αυτή μπορεί να εξαργυρωθεί σαν να πρόκειται για πραγματικό χρήμα στις συνεργαζόμενες με κάθε πρόγραμμα επιβράβευσης, επιχειρήσεις.

Δείτε όλα τα προγράμματα επιβράβευσης εδώ
(Επιλέξτε στην κατηγορία δαπάνης «ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ)