A- A+
Με επιτόκια ως 3% ο πόλεμος των τραπεζών για την προσέλκυση πελατών από τις νεότερες γενιές

Στη μάχη της προσέλκυσης πελατών από τις νεότερες γενιές, έχουν εισέλθει οι τράπεζες στην Ελλάδα, βλέποντας τη σημαντική διείσδυση των ξένων fintechs σε αυτές τις ηλικίες.

Η αλήθεα είναι ότι τόσο στους εφήβους, όσο και στους ενήλικες έως 30 ετών, οι ξένες τράπεζες που λειτουργούν αποκλειστικά μέσω m-banking, έχουν ποσοστά ...αυτοδυναμίας.

Για να κερδίσουν λοιπόν αυτό το κοινό οι ελληνικές τράπεζες λανσάρνουν νέα προϊόντα με ελκυστικούς όρους, τα οποία προωθούνται με τη γλώσσα που μιλούν οι νέοι σήμερα.

Επιπλέον, «πωλούν» ότι όλα γίνονται από το κινητό τηλέφωνο, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα και γραφειοκρατικές διαδικασίες.

ADVERTISEMENT

Δύο εγχειρήματα

Προς αυτήν την κατεύθυνση, δύο τράπεζες τρέχουν αυτήν τη στιγμή νέα εγχειρήματα για την προσέλκυση πελατών της κατηγορίας.

Συγκεκριμένα:

- Snappi Bank

Η πρώτη ελληνική neobank, στην οποία βασικός μέτοχος είναι η Τράπεζα Πειραιώς, άνοιξε πριν λίγες ημέρες τις ψηφιακές της πύλες.

Όσοι ενδιαφέρονται να γίνουν πελάτες της μπορούν να κατεβάσουν το mobile app της και μέσα σε λίγα λεπτά να ολοκληρώσουν τη διαδικασία της εγγραφής, χωρίς να απαιτείται ούτε βιντεοκλήση με εκπρόσωπό της.

Έτσι, αποκτούν άμεσα καταθετικό λογαριασμό και χρεωστική κάρτα σε ψηφιακή ή φυσική μορφή.

Τα πλεονεκτήματα για τους πελάτες της Snappi είναι τα εξής:

1. Πιστώσεις στο λογαριασμό μπορούν να γίνουν και χωρίς μεταφορά από άλλη τράπεζα.

Συγκεκριμένα, όπως κάνει κάποιος μία αγορά σε οποιοδήποτε e-shop, εισάγει τα στοιχεία χρεωστικής κάρτας που συνδέεται με οποιοδήποτε καταθετικό λογαριασμό και η πίστωση ολοκληρώνεται άμεσα και χωρίς κανένα κόστος.

2. Όλα τα εισερχόμενα και εξερχόμενα εμβάσματα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη είναι εντελώς δωρεάν.

Η Snappi δεν θα σας χρεώσει καμία απολύτως προμήθεια. 

3. Όλοι οι πελάτες απολαμβάνουν επιτόκιο 3% για τα πρώτα 1.000 ευρώ που τηρούν στο λογαριασμό τους, ενώ κερδίζουν τόκους κάθε μήνα.

4. Όλες οι συναλλαγές ολοκληρώνονται μέσα από το m-banking, ενώ παρέχεται 24ωρη υποστήριξη, είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ή μέσω live chat.

ADVERTISEMENT

2. Next της Εθνικής Τράπεζας

Πρόκειται για μία ξεχωριστή εφαρμογή m-banking της τράπεζας, την οποία ο καθένας μπορεί να κατεβάσει στο κινητό του.

Μέσω του Next μπορεί κάποιος να κάνει εγγραφή στην Εθνική Τράπεζα, ώστε να το χρησιμοποιήσει.

Αν είναι ήδη πελάτης απλά χρησιμοποιηθεί το username και το password του στην Εθνική Τράπεζα, για εισέλθει στην εφαρμογή.

Η τράπεζα μέσω αυτή στοχεύει στις ηλικίες 18 - 30 ετών και για αυτό προσφέρει μόνο σε αυτούς προνομιακούς όρους σε συγκεκριμένα προϊόντα.

Ειδικότερα, διαθέτει το λογαριασμό Next, που δίνει επιτόκιο 2,5% για τα πρώτα 10.000 ευρώ, με τους τόκους να καταβάλλονται κάθε μήνα.

Επιπλέον, δίνει δώρο 20 ευρώ σε όσους ενεργούς χρήστες του Next να προσκαλέσουν φίλους τους στην υπηρεσία και οι τελευταίοι την αποδεχθούν.

Εφόσον αποκτήσουν την Dual Card που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο ως χρεωστική, όσο και ως πιστωτική κάρτα, τότε και οι δύο θα λάβουν από 20 ευρώ στο λογαριασμό τους.