A- A+
Κλείστε online ραντεβού σε τραπεζικό κατάστημα - Όλη η διαδικασία βήμα-βήμα

Με ραντεβού πλέον εξυπηρετούν όλες οι τράπεζες τους πελάτες που θέλουν να επισκεφθούν κατάστημά τους για εργασίες πέραν των ταμειακών συναλλαγών.

Το νέο σύστημα εξυπηρέτησης ενεργοποιήθηκε μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, λόγω των περιορισμών που ίσχυαν για την είσοδο των πολιτών στα καταστήματα.

Πλέον έχει μονιμοποιηθεί και κανείς δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί από συμβούλους αν δεν έχει κλείσει προηγουμένως ραντεβού.

Online τα ραντεβού

Τα ραντεβού μπορούν να κλειστούν και τηλεφωνικά ανά κατάστημα. Ωστόσο, υπάρχει πιο εύκολος τρόπος μέσω των online εφαρμογών που έχουν ενεργοποιήσει τρεις συστημικοί όμιλοι.

Συγκεκριμένα:

Alpha Bank

Μεταβαίνετε στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας.

- Στο πρώτο βήμα πρέπει να καταχωρήσετε τα απαιτούμενα προσωπικά σας στοιχεία (όνομα, επώνυμο και ΑΦΜ) και τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου

- Στο δεύτερο βήμα επιλέγετε το θέμα για το οποίο θα θέλατε να εξυπηρετηθείτε

- Στο τρίτο βήμα επιλέγετε τον τρόπο εξυπηρέτησης (ραντεβού στο κατάστημα, βιντεοκλήση ή τηλεφωνικό ραντεβού)

- Στο τέταρτο βήμα δηλώνετε το κατάστημα επιλογής σας.

Στέλεχος από το συγκεκριμένο κατάστημα θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός της ημέρας, εάν έχετε κάνει το αίτημα σας μέχρι τις 12.00, διαφορετικά εντός 24 ωρών, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.



Eurobank

Τα ραντεβού κλείνονται στην ιστοσελίδα: https://www.eurobank.gr/el/retail/rantevou-se-katastima.

Εκεί συμπληρώνετε μία φόρμα, που περιλαμβάνει τις εξής ερωτήσεις:

1. Για ποιες εργασίες θέλετε να εξυπηρετηθείτε;

Διευκρινίζετε αν είστε ιδιώτης ή επιχείρηση (ελεύθερος επαγγελματίας, ατομική επιχείρηση, εταιρεία)

2. Σε ποιο κατάστημα θέλετε να έρθετε;

Επιλέγετε κατάστημα που σας βολεύει από χάρτη που εμφανίζεται στην οθόνη σας. Για ευκολότερη αναζήτηση μπορείτε να εισάγετε το ΤΚ της περιοχής.

3. Πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας;

Επιλέγετε ένα από τα εξής και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας:

  • Τηλέφωνο
  • Εmail (προαιρετικό πεδίο)

4. Με ποιον θα μιλήσουμε;

  • Όνομα
  • Επώνυμο
  • ΑΦΜ

4. Επιβεβαίωση και αποστολή

Ακολούθως στέλεχος του καταστήματος που επιλέξατε θα σας καλέσει για να κλείσετε το ραντεβού.



Τράπεζα Πειραιώς

Για να κλείσετε το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε κωδικούς της υπηρεσίας winbank web banking και να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

- Συνδεθείτε (log in) στην υπηρεσία winbank web banking  ή winbank mobile app

- Επιλέξτε νέο ραντεβού στην ενότητα «Τα Ραντεβού μου»

- Επιλέξτε συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα που σας εξυπηρετεί, το θέμα που θέλετε να συζητήσετε καθώς και τον τύπο του ραντεβού που επιθυμείτε π.χ. ραντεβού στο κατάστημα

- Μπορείτε να καταχωρίσετε τα σχόλιά σας προς το κατάστημα που θα διαχειριστεί το ραντεβού σας