A- A+
Κλείνει τα καταστήματα e-branch διευρυμένου ωραρίου η Τράπεζα Πειραιώς

Σε σταδιακό κλείσιμο των καταστημάτων e-branches που λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο, προσφέροντας τη δυνατότητα και για εγχρήματες συναλλαγές, προχωρά η Πειραιώς.

Πρόκειται για ένα τύπο καταστήματος που δημιούργησε στην Ελλάδα η τράπεζα το 2016, με στόχο να παρέχει ποιοτική εξυπήρετηση στους πελάτες της σε ώρες πέραν του κλασικού ωραρίου, αλλά και τα Σάββατα.

Το δίκτυό τους επεκτάθηκε τα προηγούμενα χρόνια πανελλαδικά, ωστόσο φαίνεται πως έχει φτάσει πλέον το πλήρωμα του χρόνου για το συγκεκριμένο μοντέλο.

ADVERTISEMENT

Ποια παραμένουν

Τα e-branches μετά από μία 5ετία επέκτασης έφτασαν τα 10. Μία από τις κανοτομίες τους ήταν ο θεσμός του «Ταμία από απόσταση».

Συγκεκριμένα, μέσω video κλήσης με τον ταμία οι πελάτες της τράπεζας μπορούν να κάνουν οποιαδήποτε συναλλαγή με την ίδια ευκολία και απλότητα ενός κανονικού ταμείου.

Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε ευρώ με τη χρήση της ηλεκτρονικής τους υπογραφής.

Η τράπεζα πάντως τους τελευταίους μήνες βάζει λουκέτο σε αυτά, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δικτύου της.

Πλέον, λειτουργούν τέσσερις μονάδες, δύο στην Αθήνα και δύο στην Κρήτη:

- e-branch City Link

Στοά Σπυρομήλιου (City link), Αμερικής 2 105 64, Αθήνα

Ωράριο λειτουργίας: Δε-Πε 09:00-15:00 & Πα 09:00-14:30

- e-branch Αμπελόκηποι

Λεωφ. Αλεξάνδρας 227 & Λεωφ. Κηφισίας 115 23, Αθήνα

Ωράριο λειτουργίας: Δε-Πε 09:00-15:00 & Πα 09:00-14:30

- e-branch Χανίων

Χατζημιχάλη Γιάνναρη 70 731 35, Χανιά

Ωράριο λειτουργίας: Δε-Πε 08:00-15:00 & Πα 08:00-14:30

- e-branch Ηρακλείου

25ης Αυγούστου 39 712 02, Ηράκλειο

Ωράριο λειτουργίας: Δε-Πε 09:00-15:00 & Πα 09:00-14:30

ADVERTISEMENT

Το νέο μοντέλο

Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι θα κάνει η διοίκηση της Πειραιώς με τα καταστήματα που παραμένουν σε λειτουργία.

Το ενδεχόμενο να κλείσουν και αυτά πάντως δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Ο λόγος είναι ότι η Πειραιώς έχει προχωρήσει σε μία μεγάλη αναβάθμιση του δικτύου των παραδοσιακών της καταστημάτων, μέσω των οποίων μπορούν να εξυπηρετηθούν για κάθε ανάγκη οι πελάτες της, όπως και στα e-branches.

Συγκεκριμένα, με την είσοδό τους στο χώρο τους υποδέχεται ο τραπεζικός σύμβουλος για να τους κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλουν να πραγματοποιήσουν.

Οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της τράπεζας όπου είναι απαραίτητο.

Από την άλλη, για τη διαχείριση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, υπάρχουν κλειστοί χώροι, οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των συζητήσεων.

Ο νέος, σχεδιασμός του καταστήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να βρεθεί το προϊόν ή η υπηρεσία που ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του.

Τέλος, με τη χρήση των ψηφιακών μέσων και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών, επιτυγχάνεται ο δραστικός περιορισμός των αναγκαίων εντύπων, με αποτέλεσμα τόσο τον περαιτέρω περιορισμό του χρόνου ολοκλήρωσης των συναλλαγών, όσο και τη σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της τράπεζας.

ADVERTISEMENT

Φωτογραφίες από τα νέα καταστήματα