A- A+
Και μέσω Skype εξυπηρέτηση από την Attica Bank
Μία νέα υπηρεσία εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πελατών της εγκαινίασε η Attica Bank, αναβαθμίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Όπως ανακοινώθηκε από την τράπεζα, προσφέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία Skype, η οποία σταδιακά θα καλύψει το σύνολο των επιχειρηματιών και ιδιωτών πελατών της.

Με τη χρήση της νέας υπηρεσίας επιτυγχάνεται η αμεσότερη, ευκολότερη και αποδοτικότερη επικοινωνία των στελεχών της Τράπεζας με τους πελάτες της, με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.

Η χρησιμότητα

Η νέα υπηρεσία Skype της Attica Bank εγκαινιάζει τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας, η οποία θα εμπλουτιστεί σύντομα με νέες καινοτόμες εφαρμογές.

Μέσω της υπηρεσίας skype παρέχεται η δυνατότητα:

• Συνομιλίας μέσω internet χωρίς τηλεφωνική χρέωση του πελάτη.

• Βιντεοκλήσηςμε στελέχη της Τράπεζας, χωρίς να απαιτείται η χρήση του τηλεφωνικού αριθμού κλήσης αυτών.

• Εξυπηρέτησης άμεσης αποστολής εγγράφων (statements, αντίγραφο παραστατικού κλπ.)

• Συνδιάσκεψης περισσοτέρων του ενός χρηστών σε θέματα εργασίας ταυτόχρονα, μέσω Skype και τηλεφωνικών συνδέσεων.

• Επικοινωνίας μέσω οποιασδήποτε συσκευής που έχει την εφαρμογή Skype (Mobile, Tablet, SmartTVκλπ).

• Ασφάλειας επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών. Οι συνομιλίες προστατεύονται με ισχυρό έλεγχο ταυτότητας και κρυπτογράφηση.

• Ηλεκτρονικής καταγραφής των επαφών των χρηστών και προγραμματισμό συσκέψεων.