A- A+
Κατά 60% μειώθηκαν οι συναλλαγές στα καταστήματα της Εθνικής μετά την πανδημία

Συνεχίζεται η αποσυμφόρηση του δικτύου καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας από πελάτες που θέλουν να κάνουν μόνο συναλλαγές, εν μέσω πανδημίας.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η τράπεζα, ο αριθμός των συναλλαγών στα καταστήματα μειώθηκε πλέον του 60% τον Οκτώβριο σε σχέση με τα επίπεδα του Φεβρουαρίου.

Την ίδια περίοδο οι συναλλαγές μέσω ψηφιακών και εναλλακτικών καναλιών τις υπερκαλύπτουν, ενισχυόμενες κατά 33%, στοιχείο ενδεικτικό της μεταφοράς εργασιών από τα καταστήματα στις online πλατφόρμες της τράπεζας.

Άλμα στους νέους συνδρομητές

Θεαματική αύξηση 71% σημείωσαν οι συναλλαγές στο e-banking. Οι συνδρομητές πλέον της υπηρεσίας ανέρχονται σε 2,9 εκατ., αριθμός αυξημένος κατά 27% σε σχέση με πέρυσι.

Ειδικότερα, συνολικά 475 χιλιάδες νέοι και υφιστάμενοι πελάτες έγιναν συνδρομητές των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της τράπεζας από την αρχή του 2020.

Από το σύνολο των συνδρομητών, οι ενεργοί χρήστες το Σεπτέμβριο έφτασαν τα 1,60 εκατ. έναντι 1,20 εκατ. στο ξεκίνημα του 2020.

Αυτή τη στιγμή το μερίδιο αγοράς της Εθνικής Τράπεζας στο m-banking ανέρχεται σε 32% και στο e-banking σε 26%.

Τι κάνουν οι άλλες τράπεζες

Σημειώνεται πως η άνοδος των ηλεκτρονικών συναλλαγών και του αριθμού των συνδρομητών στις online υπηρεσίες είναι οριζόντια σε όλες τις τράπεζες.

Τις τάσεις στην εγχώρια αγορά mobile banking δείχνουν τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι τράπεζες μαζί με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του γ΄ τριμήνου 2020.

Στην Alpha Bank οι ενεργοί χρήστες των υπηρεσιών τραπεζικής μέσω κινητού ή tablet έχουν αυξηθεί σε ετήσια βάση στο εννεάμηνο του 2020 κατά 47% στις 750.000.

Το ίδιο διάστημα ο αριθμός των εισόδων (logins) στην εφαρμογή της τράπεζας έχει αυξηθεί κατά 67%.

Οι πελάτες της μάλιστα κάνουν χρήση του mobile banking και για εγχρήματος συναλλαγές, ο αριθμός των οποίων το ίδιο διάστημα έχει αυξηθεί κατά 66% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, φτάνοντας τα 9 εκατομμύρια συναλλαγές.

Επιπλέον η τράπεζα διαθέτει αυτή τη στιγμή περίπου 150.000 πελάτες της που πραγματοποιούν συναλλαγές από το κινητό τους παντού, τόσο online όσο και σε φυσικά καταστήματα, μέσω Apple Pay και MyAlpha wallet.

Οι νέες εγγραφές

Τις αυξητικές τάσεις του online banking καταγράφουν και τα στοιχεία που αφορούν τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς.

Σύμφωνα με αυτά, κάθε εβδομάδα εγγράφονται στη winbank χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα 2.500 πελάτες της έναντι μόλις 900 πελατών πριν το lockdown.

Επιπλέον, ένας μεγάλος αριθμός των συνδρομητών κάνει τις συναλλαγές του μέσω winbank. Συγκεκριμένα, από το Μάρτιο έως σήμερα κάθε εβδομάδα 520 χιλιάδες πελάτες κάνουν έστω μία συναλλαγή.

Με τον τρόπο αυτό η τράπεζα έχει αυξήσει το ποσοστό των ηλεκτρονικών συναλλαγών, εκτός δηλαδή καταστήματος, στο 94% επί του συνόλου τους μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.