Πιο εύκολη από ποτέ καθίστασται η ενημέρωση των πελατών της Πειραιώς για τις αγορές με τη χρεωστική τους κάρτας, μέσω μίας καινοτομίας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Στόχο της τράπεζας μέσα από αυτήν τη λύση είναι να ενισχύσει περαιτέρω την ψηφιακή εμπειρία των πελατών της, εμπλουτίζοντας τις πληροφορίες που παρέχει για τις συναλλαγές τους μέσω του Piraeus e-banking και Piraeus app.
Είναι μία διευκόλυνση που προσφέρεται για πρώτη φορά από τράπεζα στην Ελλάδα.
Η νέα δυνατότητα
Μέσω αυτής, δίνεται η δυνατότητα στους κατόχους των χρεωστικών καρτών της Πειραιώς να αναγνωρίζουν πιο εύκολα τις συναλλαγές τους.
Κι αυτό διότι πλέον εμπλουτίζονται με τα λογότυπα και τις εμπορικές επωνυμίες των εμπόρων και των επιχειρήσεων που τις έχουν πραγματοποιήσει.
Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται για τον χρήστη μεγαλύτερη διαφάνεια και πιο φιλική εμπειρία, καθώς αναγνωρίζει με ευκολία τις επιχειρήσεις στις οποίες έχει κάνει τις συναλλαγές του.
Σε επόμενο στάδιο, θα ενσωματωθούν γεωγραφικά δεδομένα και στοιχεία επικοινωνίας των εμπόρων.
Η υπηρεσία αυτή κατέστη δυνατή μέσω συνεργασιών με κορυφαίους ψηφιακούς υποστηρικτές με τεχνογνωσία στην χρηματοοικονομική τεχνολογία και στον σχεδιασμό εμπειρίας πελάτη.
Ειδικότερα, υποστηρίζεται από το MRS API της Snowdrop Solutions, μια κορυφαία λύση εμπλουτισμού συναλλαγών που μετατρέπει τα χρηματοοικονομικά δεδομένα σε σαφή, αναγνωρίσιμα στοιχεία, χρήσιμα για τον καταναλωτή.