Μία νέα δυνατότητα εξυπηρέτησης προσφέρει πλέον η Eurobank, μεταφέροντας στην πράξη την τράπεζα στο χώρο των πελατών της για μία σειρά από εργασίες.
Με τον τρόπο αυτό, ό,τι μπορεί να κάνει κάποιος σε κατάστημά της, θα μπορεί να το ολοκληρώσει στην ...έδρα του, αφού το γραφείο του τραπεζικού του συμβούλου μεταφέρεται εκεί.
Έτσι, μετά το video banking που επιτρέπει την εξυπηρέτηση εξ αποστάσεως, οι πελάτες της τράπεζας θα έχουν μία ακόμη δυνατότητα για να μιλήσουν με τη Eurobank, χωρίς να μεταβούν σε κατάστημά της.
Ο λόγος γίνεται για την υπηρεσία «Mobility», που δίνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες της Eurobank, τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο τους, για μια ευρεία γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Πώς λειτουργεί
Όπως ανακοινώθηκε, η συγκεκριμένη καινοτομία στηρίζεται στη φιλοσοφία «Bank Everywhere», η οποία προσφέρει στους πελάτες λύσεις όπου και όταν τις έχουν ανάγκη, με ιδιωτικότητα και ασφάλεια.
Συγκεκριμένα, τα στελέχη των καταστημάτων του δικτύου Eurobank αποκτούν πλήρη πρόσβαση στα συστήματα της τράπεζας και παρέχουν, εντός του ωραρίου λειτουργίας του (8:00 - 14:00 καθημερινά) και με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά), end to end εξυπηρέτηση στο χώρο του πελάτη.
Ειδικότερα, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της τράπεζας επισκέπτονται τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες πελάτες στο χώρο τους, εξοικονομώντας τους χρόνο και απλοποιώντας την καθημερινότητά τους.
Μέσω του Mobility, μεταξύ άλλων παρέχουν:
- Ενημέρωση και παρουσίαση των χρηματοδοτικών ευκαιριών και λύσεων που ταιριάζουν στην κάθε επιχείρηση
- Διάγνωση αναγκών και σχεδιασμό πλάνου ανάπτυξης της επιχείρησης
- Kαταχώρηση / επεξεργασία αιτημάτων δανειακών προγραμμάτων
- Καταχώρηση αιτημάτων POS
- Στήριξη στις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες / ανάγκες της επιχείρησης
Διάθεση προϊόντων
Οι υπηρεσίες ωστόσο δεν είναι μόνο ενημερωτικές. Από τη στιγμή που μέσω του laptop του οι σύμβουλοι της Eurobank έχουν πρόσβαση στα συστήματά της, παρέχουν και τις εξής δυνατότητες:
- Έναρξη Βασικής Τραπεζικής Σχέσης με την Eurobank, για νέο και υφιστάμενο πελάτη (λογαριασμός, χρεωστική κάρτα, eBanking και EuroPhone pin)
- Διάθεση καταναλωτικών δανείων, πιστωτικών καρτών και επιλεγμένων ασφαλιστικών προϊόντων
- Παροχή πλήρους ενημέρωσης του πελάτη, για θέματα που αφορούν στο πλαίσιο της τραπεζικής του σχέσης με την Eurobank
Όπως αναφέρει η τράπεζα σε ανακοίνωσή της, για την υλοποίηση του «Mobility», που δρα συμπληρωματικά με την αναβάθμιση όλων των καταστημάτων της τράπεζας, αλλά και με την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών δικτύων, υιοθετήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές, με αναβαθμισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας.
Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο του «Mobility» όλες οι συναλλαγές εκτελούνται ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.