A- A+
H Alpha Bank θέλει σε λίγα χρόνια να διαθέτει το 75% των προϊόντων της μέσω e-banking

Το φιλόδοξο στόχο να διαθέτει το 75% των προϊόντων της μέσω διαδικτύου έχει θέσει η διοικήση της Alpha Bank, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Με τον τρόπο αυτό η Alpha Bank, όπως και οι υπόλοιπες ελληνικές τράπεζες, θα επιχειρήσουν την αποσυμφόρηση των καταστημάτω τους από απλές πωλήσεις και ταμειακές συναλλαγές.

Έτσι, το προσωπικό τους στο δίκτυο θα επικεντρωθεί στις πωλήσεις προγραμμάτων υψηλής προστιθέμενης αξίας και θα διευκολυνθεί η προσπάθεια μείωσης του λειτουργικού κόστους μέσω της συρρίκνωσης του δικτύου των καταστημάτων.

Ανακατατάξεις στην ασφαλιστική αγορά

Το στόχο του 75% για τις ψηφιακές πωλήσεις ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλός της Βασίλης Ψάλτης σε δήλωσή του με αφορμή την έναρξη αποκλειστικής συνεργασίας με την Generali για την αποκλειστικά διάθεση στην Ελλάδα τραπεοασφαλιστικών προϊόντων μέσω του δικτύου της τράπεζας.

Όπως είπε, με τη νέα συνεργασία με την Generali, το ποσοστό των διασταυρούμενων πωλήσεων αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 1,8x , διπλασιάζοντας έτσι το ποσοστό διείσδυσης της τράπεζας στην ασφαλιστική αγορά.

Με τον τρόπο αυτό, η τράπεζα προσδοκά σε σημαντική αύξηση των ετήσιων ασφαλίστρων και των αντίστοιχων προμηθειών, ενώ προσδοκά και επιπλέον έσοδα μέσα από την επίτευξη στόχων απόδοσης που έχουν συμφωνηθεί με την Generali.

ADVERTISEMENT

Η συμφωνία με Generali

Την Πέμπτη η Alpha Bank έκανε γνωστή πως ήλθε σε συμφωνία με την ασφαλιστική εταιρεία για τη διάθεση μέσω του δικτύου της προϊόντων γενικών ασφαλίσεων και ασφαλίσεων υγείας.

Η αρχική διάρκεια της συμφωνίας είναι 20 έτη και εδράζεται σε μία φιλόδοξη στρατηγική ανάπτυξης, με έμφαση τα ψηφιακά μέσα.

Η νέα συνεργασία αξιοποιεί την εξαγορά του ελληνικού βραχίονα δραστηριοτήτων της ΑΧΑ από την Generali, μία σημαντική επένδυση από έναν διεθνή ασφαλιστικό όμιλο στην Ελλάδα.

Μέσω αυτής η Generali ενισχύει τη στρατηγική της θέση στην χώρα και αποκτά ηγετικό ρόλο στους τομείς των γενικών ασφαλίσεων (2η θέση στην ελληνική αγορά) και των ασφαλίσεων υγείας (3η θέση).