Όπως αναφέρει σε διαδικτυακή της επιστολή, «τον τελευταίο καιρό, κυρίως λόγω της ενοποίησης 6 τραπεζών, η ανταπόκρισή μας δεν είναι αυτή που σας οφείλουμε ούτε αυτή την οποία και εμείς θέλουμε να παρέχουμε και γι’ αυτό σας ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη».
Σύμφωνα με τη διοίκηση της τράπεζας, έχουν προχωρήσει όλες οι απαραίτητες ενέργειες «ώστε το συντομότερο δυνατόν, να επανέλθουμε στα υψηλά standard εξυπηρέτησης».
Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη ενισχύσει σημαντικά το προσωπικό του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών, ωστόσο η εκπαίδευσή τους είναι χρονοβόρα. Επίσης, επεκτείνονται και αναβαθμίζονται οι κτηριακές και τεχνολογικές υποδομές.
«Σας ευχαριστούμε πραγματικά για την υπομονή και την κατανόηση που δείχνετε μέχρι σήμερα και ιδιαίτερα απέναντι στο προσωπικό του Κέντρου που κάνει ό,τι είναι δυνατό για να σας εξυπηρετεί και να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες» καταλήγει η Τράπεζα Πειραιώς.