A- A+
Eurobank: 1 στις 3 αιτήσεις για νέες πιστωτικές κάρτες γίνεται πλέον μέσω e-banking

Εντυπωσιακή είναι η αύξηση των πωλήσεων νέων προϊόντων και του αριθμού των συναλλαγών που γίνονται από το e-banking και το m-banking της Eurobank, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η τράπεζα, σήμερα έχει περισσότερους από 2,2 εκατ. ψηφιακούς πελάτες και εξυπηρετεί ψηφιακά:

- 120.000 πελάτες την ώρα

- 3.400 πελάτες τo λεπτό

- 90 πελάτες το δευτερόλεπτο.

Ειδικότερα, μέσω των ψηφιακών καναλιών της Τράπεζας εκτελούνται 478.000 εγχρήματες συναλλαγές την μέρα, 43.000 την ώρα ή 1.400 τo λεπτό, αντίστοιχα.

Αύξηση χρηστών λόγω πανδημίας

Το 2020 οι πελάτες που χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες e-Banking και m-Banking ήταν 30% περισσότεροι σε σχέση με το 2019 ενώ, το 52% αυτών χρησιμοποίησαν το Mobile Αpp, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 42% σε ετήσια βάση.

Στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021 οι συναλλαγές μέσω Eurobank Mobile Banking αυξήθηκαν κατά 70%.

Μάλιστα, το 70% των Mobile χρηστών χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, το Eurobank Mobile App για τις συναλλαγές του με την Τράπεζα ενώ νέες, διευρυμένες λειτουργικότητες παρέχει το αναβαθμισμένο Eurobank Business App.

Ψηφιακές πωλήσεις σε άνοδο

Άνοδο σημείωσαν επίσης οι πωλήσεις προϊόντων μέσω των e-δικτύων της τράπεζας.

Ειδικότερα, το 2020 μετά το ξέσπασμα της πανδημίας καταγράφηκε αύξηση 21% στη συνολική παραγωγή ψηφιακών πωλήσεων.

Επίσης, το 29% των συνολικών αιτήσεων πιστωτικών καρτών έγινε μέσω e–Banking και καταγράφηκε ετήσια αύξηση 38% στις εκδόσεις προπληρωμένων καρτών.

Τέλος, η διαθεσιμότητα των εναλλακτικών καναλιών του e-Banking, του m-Banking και του v–Banking, προσεγγίζει ήδη το 100% ενώ στο διάστημα 16 Μαρτίου 2020 – 31 Ιανουαρίου 2021, οι συνολικές εγγραφές μέσω Digital On Boarding αυξήθηκαν κατά 156% σε ετήσια βάση.