A- A+
Εθνική Τράπεζα: Νέος τρόπος επιβεβαίωσης συναλλαγών μέσω ειδοποιήσεων στο m-banking

Τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν συναλλαγές μέσω των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, με ειδοποιήσεις που θα λαμβάνουν στο κινητό τους, δίνει στους πελάτες της η Εθνική Τράπεζα.

Ειδικότερα, με το νέο σύστημα έγκρισης συναλλαγών, αντί να λαμβάνετε τον κωδικό μίας χρήσης (ΟΤΡ) με μήνυμα (SMS/VIBER), αυτός θα αποστέλετε μέσω ειδοποίησης, Push Notification, στο κινητό σας.



Πώς ενεργοποιείται

Για να ενεργοποιήσετε τη νέα δυνατότητα απαιτείται να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Mobile Banking και να έχετε ενεργοποιημένη τη ρύθμιση λήψης ειδοποιήσεων, Push Notifications, στο κινητό σας τηλέφωνο.

Με τον τρόπο αυτό, θα σας αποστέλλεται ο κωδικός μιας χρήσης (OTP), ο οποίος είτε θα συμπληρώνεται αυτόματα στην οθόνη του κινητού σας είτε θα τον πληκτρολογείτε εσείς, για την ολοκλήρωση μίας συναλλαγής μέσω Internet Banking.

Με τη νέα αυτή δυνατότητα διασφαλίζεται με έναν ακόμη τρόπο η Ισχυρή Ταυτοποίηση Πελάτη (SCA-Strong Customer Authentication) κατά τη διενέργεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών σας.

Εναλλακτικά μπορείτε να συνεχίσετε να λαμβάνετε τους κωδικούς ΟΤΡ μέσω SMS ή VIBER.

Τι κάνουν οι άλλες τράπεζες

Υπενθυμίζεται ότι πλέον απαιτείται η ισχυρή ταυτοποίησή σας για να κάνετε συναλλαγές στο internet. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε τράπεζα έχει ενεργοποιήσει το δικό της σύστημα ασφαλείας.

Συγκεκριμένα:

  • Alpha Bank

- Ταυτοποίηση μέσω των Push Notifications και της εφαρμογής myAlpha Mobile

Ενεργοποιήστε τα Push Notifications στο mobile banking και κάθε φορά που δίνετε εντολή για συναλλαγή στο διαδίκτυο, θα λαμβάνεται στο κινητό μία ειδοποίηση.

Για την ολοκλήρωση της συναλλαγής θα πρέπει να κάνετε αποδοχή της στην ειδοποίηση που εμφανίζεται στο κινητό σας τηλέφωνο, με χρήση Face ID, Touch ID ή το 4ψήφιο PIN που έχετε δηλώσει στην τράπεζα.

- Ταυτοποίηση με τον 3ψηφιο κωδικό e-com PIN

Πρόκειται για ένα 3ψήφιο κωδικό, που θα ορίσετε εσείς και θα πρέπει να θυμάστε.

Το e-com PIN θα χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το myAlpha Code (Viber ή SMS) για την ασφαλή ταυτοποίηση των συναλλαγών σας.

Για τον ορισμό του e-com PIN - και μόνο την πρώτη φορά - κατά τη διάρκεια της αγοράς, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το ΑΦΜ σας σε ειδικό πεδίο που θα εμφανιστεί.

Στη συνέχεια ακολουθώντας τις οδηγίες, θα πρέπει να ορίσετε το e-com PIN που επιθυμείτε να χρησιμοποιείται για τη συγκεκριμένη κάρτα.



  • Eurobank

- Με βιομετρικά χαρακτηριστικά

Με αναγνώριση προσώπου ή με το δακτυλικό αποτύπωμά σας, εφόσον οι λειτουργίες παρέχονται από τη συσκευή σας και τις έχετε ενεργοποιήσει

- Με σύνδεση στο Eurobank Mobile App

Εισέρχεστε στην υπηρεσία m-banking με το 4ψήφιο PIN που χρησιμοποιείτε για είσοδο στην υπηρεσία ή με τους κωδικούς e-banking σας.

- Με το PIN της κάρτας σας

Εάν δεν έχετε Eurobank Mobile App, πριν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική αγορά σας, στην οθόνη σας βλέπετε ειδοποίηση με τα στοιχεία της συναλλαγής.

Για να την ολοκληρώσετε συμπληρώνετε 2 από τα 4 ψηφία του PIN της κάρτας σας για την εξακρίβωση της ταυτότητάς σας.

Στη συνέχεια, η εξακρίβωση της ταυτότητάς σας γίνεται και με Κωδικό μιας Χρήσης (OTP).

Τον λαμβάνετε με SMS στο κινητό που έχετε δηλώσει στο e-Banking και τον συμπληρώνετε στο πεδίο της ειδοποίησης.



  • Τράπεζα Πειραιώς

Η ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη, κατά την διάρκεια της αγοράς, θα πραγματοποιείται μέσω δύο μεθόδων:

- Αποδοχή με push notification στο winbank mobile app

Η ταυτοποίηση γίνεται με ειδοποίηση στο κινητό και με χρήση των βιομετρικών στοιχείων του κινητού σας ή με τον 4ψήφιο PIN που έχετε δηλώσει στην τράπεζα για την εφαρμογή

- Εισαγωγής κωδικών winbank web Banking συνδυαστικά με extraPIN

Αν δεν έχετε κατεβάσει την εφαρμογή για τα κινητά, θα πρέπει να να διαθέτετε κωδικούς winbank banking και να έχετε δηλωμένο στην Τράπεζα κινητό τηλέφωνο για τη λήψη extraPIN.