A- A+
Έσπασαν τα τηλέφωνα στο call center της Τρ. Πειραιώς για οδηγίες χρήσης του e-banking

Σημαντική αύξηση σημείωσε ο αριθμός των εγγραφών κυρίως από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας στο e-banking της Τράπεζας Πειραιώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η τράπεζα, μαζί με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του α΄ τριμήνου, από τις αρχές Μαρτίου έως σήμερα, οι νέες εγγραφές στη winbank από άτομα μεγαλύτερη ηλικιών, πάνω από 50, διπλασιάστηκαν.

Συνολικά οι νέες εγγραφές στη winbank, που ολοκληρώθηκαν online αυξήθηκαν εντυπωσιακά κατά 433%, ενώ κατά 50% αυξήθηκαν τα αιτήματα επανενεργοποίησης ξεχασμένων ή κλειδωμένων κωδικών.

Αύξηση κλήσεων στο call center

Παρά το γεγονός ομως ότι η χρήση όλων των μορφών ψηφιακής εξυπηρέτησης αυξήθηκε κατά 70%, το τηλεφωνικό κέντρο του ομίλου δέχθηκε πολλαπλάσιες κλήσεις από το συνηθισμένο.

Κι αυτό διότι πελάτες της είχαν ανάγκη από την παροχή οδηγιών για το πως να εγγραφούν στο e-banking ή να κάνουν μία συναλλαγή.

Συνολικά, ο αριθμός των πελατών που κάνει έστω και μία συναλλαγή την εβδομάδα, αυξήθηκε κατά 25%, ενώ το 95% των συναλλαγών στην τράπεζα διενεργείται πλέον μέσω winbank.

Τα ψηφιακά κανάλια στις άλλες τράπεζες

Αντίστοιχα στοιχεία έδωσαν στη δημοσιότητα τις προηγούμενες ημέρες και οι υπόλοιπες μεγάλες τράπεζες.

Από αυτά προκύπτουν τα εξής:

- Στην Alpha Bank σημειώθηκε αύξηση των ανέπαφων συναλλαγών μετά την αύξηση του ορίου μη χρήσης PIN από τα 25 στα 50 ευρώ, στο 75% από 50% προηγουμένως.

Επιπλέον, η τράπεζα έδωσε τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της με το σήμα της Visa να τις εντάξουν στο Apple Pay για πληρωμές με το κινητό τηλέφωνο. Σε ένα μήνα οι εγγραφές στην υπηρεσία έφτασαν τις 20.000.

Τέλος, μετά την επιβολή της καραντίνας εγγράφηκαν στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής περισσότεροι από 90.000 πελάτες της, αριθμός διπλάσιος σε σχέση με το πρώτο δίμηνο του 2020.


- Στη Eurobank το διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου 2020 σημειώθηκε σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 αύξηση 36% στους ενεργούς χρήστες των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, +26% στις νέες εγγραφές, +17% στον όγκο των συναλλαγών μέσω e-banking και +22% στις ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων.

Πολύ μεγάλη είναι η διείσδυση και του mobile banking της τράπεζας, το οποίο τείνει να ξεπεράσει το e-banking.

Συγκεκριμένα, το πρώτο τετράμηνο του 2020 το ποσοστό των χρηστών του mobile banking αντιπροσωπεύει το 50% των πελατών της που είχαν κωδικούς εισόδου στο e-banking.

Ενώ οι συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου σε σχέση με το σύνολο των συναλλαγών που διενεργούν οι πελάτες της τράπεζας ανήλθε εφέτος σε 23% από 17% πέρυσι.

Εξάλλου, τον Απρίλιο το 60% των συναλλαγών στην τράπεζα ολοκληρώθηκε μέσω ψηφιακών καναλιών.


ADVERTISEMENT

- Στην Εθνική Τράπεζα, που έχει και το μεγαλύτερο μέσο όρο ηλικίας πελατές, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μετά την καραντίνα σημείωσαν αύξηση 60%, ενώ οι συναλλαγές μέσω καταστήματος σε σχέση με πέρυσι μειώθηκαν στο μισό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στον Απρίλιο περίπου 100.000 πελάτες της εγγράφηκαν στις υπηρεσιίες e-banking της τράπεζας.

Επιπλέον, οι πελάτες της που έκαναν έστω μία συναλλαγή μέσω ψηφιακών καναλιών κατά τη διάρκεια του Απριλίου αυξήθηκαν στους 1,4 εκατομύρια, καταγράφοντας αύξηση 51% σε ετήσια βάση.

Εξάλλου, οι χρήστες των υπηρεσιών mobile banking της Εθνικής Τράπεζας, με βάση τα downloads των εφαρμογών της σε κινητά έφτασαν τον περασμένο μήνα τους 1,74 εκατομύρια.