A- A+
Επικοινωνία με όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου από ένα σημείο μέσω του gov.gr

Τη δυνατότητα επικοινωνίας με τους φορείς που είναι συνδεδεμένοι με το gov, δίνει υπηρεσία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας support.gov.gr.

Μέσα από την πλατφόρμα αυτή, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνήσουν και να υποβάλλουν ερωτήματα και αιτήματα σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων.

Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ.

Σταδιακά θα ενταχθούν όλες οι υπηρεσίες του gov.

Η διαδικασία βήμα – βήμα

Αναλυτικότερα για την επικοινωνία με το φορέα που σας ενδιαφέρει, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:

1. Μέσα από το gov.gr και την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει, επιλέγετε «Επικοινωνία»

2. Ανοίγει νέα σελίδα στην οποία πρέπει να ταυτοποιηθείτε με τη χρήση των κωδικών Taxisnet

3. Στην ειδική φόρμα υποβάλλετε προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα

Η επικοινωνία μετά την υποβολή

Μετά την υποβολή, οι πολίτες λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα – ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης.

Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη.

Για κάθε νέα απάντηση, το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.

Η διαδικασία σε video