A- A+
Σε λειτουργία ξανά η winbank και οι χρεωστικές κάρτες της Τρ. Πειραιώς - Λύθηκε το ζήτημα

Σε λειτουργία τέθηκαν εκ νέου, λίγο μετά τη 1 το μεσημέρι, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας Πειραιώς, οι οποίες είχαν πέσει νωρίτερα λόγω τεχνικού σφάλματος.

Πλέον οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να χρησιμοποιήσουν το e-banking και το m-banking τους, ενώ μπορούν να εκτελέσουν συναλλαγές με τις χρεωστικές τους κάρτες σε POS και σε ΑΤΜ.

Νωρίτερα το Moneyonline μετέδιδε

Το πρόβλημα εντοπίζεται τόσο στο e-banking, όσο και στο m-banking, στα οποία δεν είναι δυνατή η είσοδος εδώ και λίγες ώρες.

Επιπλέον, επειδή έχουν πέσει όλα τα συστήματα που υποστηρίζουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, δεν μπορούν να εκτελεστούν συναλλαγές:

- Με κάρτες της τράπεζας σε οποιοδήποτε POS

- Στα καταστήματα του δικτύου της

Το πρόβλημα στο e-banking

Όταν ο χρήστης επιχειρεί να εισέλθει σε ένα από τα δύο, λαμβάνει το μήνυμα ότι «Η υπηρεσία προσωρινά δεν είναι διαθέσιμη. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Moneyonline, η δυσλειτουργία αυτή οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα και πως δεν τίθεται ζήτημα ασφαλείας για τους πελάτες της.

Εκτιμάται ότι εντός των επόμενων ωρών, ενδεχομένως και πολύ σύντομα, το πρόβλημα θα λυθεί.

Αν είστε πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς, μπορείτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο στο 2103288000 και να αφήσετε το κινητό σας τηλέφωνο, ώστε όταν λυθεί πρόβλημα να ενημερωθείτε άμεσα.