Κανονικά λειτουργούν εκ νέου οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank, στις οποίες η είσοδος δεν ήταν δυνατή μέχρι την Τρίτη το απόγευμα, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Λίγο μετά τις 6 το απόγευμα επιχειρήσαμε να συνδεθούμε τόσο στο e-banking, όσο και στο m-banking της τράπεζας και αυτό κατέστη απολύτως εφικτό.
Σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά τους τελευταίους μήνες που συμβαίνει αυτό με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank, οι οποίες τίθενται εκτός λειτουργίας και επανέρχονται μετά από κάποιες ώρες.
Νωρίτερα, το Moneyonline μετέδιδε τα ακόλουθα:
Αν λοιπόν επιχειρήσατε να εισέλθετε στις υπηρεσίες της και δεν τα καταφέρατε, δεν έχετε κάνει εσείς κάποιος λάθος και δεν φταίει η σύνδεσή σας. Το πρόβλημα είναι της Alpha Bank.
Τα μηνύματα της τράπεζας
Σε επικοινωνία που είχαμε με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζας, ο εκπρόσωπος ανέφερε πως πρόκειται για τεχνικό πρόβλημα, το οποίο διορθώνεται αυτήν τη στιγμή.
Μας προέτρεψε να επιχειρήσουμε την είσοδο στην υπηρεσία λίγο αργότερα, εκτιμώντας το πρόβλημα θα έχει λυθεί εντός της επόμενης ώρας.
Όσοι ανοίξουν την εφαρμογή m-banking θα δουν το ακόλουθο μήνυμα στην αρχική του σελίδα:
«Η υπηρεσία είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας. Παρακαλούμε δοκιμάστε αργότερα».
Επίσης, εάν καλέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο της Alpha Bank θα ακούσετε το ακόλουθο ηχογραφημένο μήνυμα:
«Σας ενημερώνουμε ότι αυτήν τη στιγμή υπάρχει αυξημένη κίνηση στο τηλεφωνικό μας κέντρο, λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος.
Το τεχνικό πρόβλημα ενδέχεται να έχει επηρεάσει την πρόσβασή σας στις υπηρεσίες myAlpha Web και myAlpha mobile.
Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση των υπηρεσιών μας. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση».
Οπότε κάντε λίγη υπομονή. Όπως και στα προηγούμενα αντίστοιχα περιστατικά, το πρόβλημα επιλύεται μετά από λίγες ώρες.