A- A+
Έχετε παράπονο από την τράπεζά σας; Πώς να το υποβάλετε online από το χώρο σας

Τη δυνατότητα online υποβολής παραπόνων για προϊόντα και υπηρεσίες που τους παρέχουν οι τράπεζες έχουν οι καταναλωτές. Πώς εξετάζονται τα αιτήματα.

Συγκεκριμένα, κάθε τράπεζα διαθέτει online φόρμες τις οποίες οι πελάτες τους μπορούν να συμπληρώσουν για να υποβάλλουν ένα παράπονο.

Κάθε όμιλος λειτουργεί ειδικό τμήμα για την εξυπηρέτηση των παραπόνων πελατών, το οποίο σε συνεργασία με τις αρμόδιες διευθύνσεις, θα διερευνήσει το θέμα και θα σας απαντήσει εγγράφως εντός 10 εργάσιμων ημέρων.

Σε περίπτωση που απαιτείται περαιτέρω χρόνος για τη διαχείρισή του, θα ενημερωθείτε σχετικά. Στην πλειοψηφία τους τα παράπονα επιλύονται από την ίδια την τράπεζα.

Μπορείτε να υποβάλλετε online τα παράπονά σας στις ακόλουθες σελίδες:

Τι κάνετε αν δεν δικαιωθείτε

Παρόλα αυτά, εάν η απάντηση δεν σας ικανοποίησε ή δεν λάβετε απάντηση εντός 10 ημερών, μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή:

Πρόκειται για τον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.

Για να προσφύγεται όμως εκεί θα πρέπει προηγουμένως να έχετε απευθυνθεί στην ίδια την τράπεζα που αφορά το παράπονό σας. Διαφορετικά η υπόθεσή σας δεν μπορεί να εξεταστεί.