A- A+
Ανακλήθηκε η άδεια της International Life - Τι πρέπει να ξέρουν οι πρώην πελάτες της
Στην οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της International Life προχώρησε η Τράπεζα της Ελλάδος. Οι οδηγίες προς τους πρώην πελάτες της.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η επιχείρηση δεν διέθετε επαρκή ίδια κεφάλαια για την κάλυψη των Κεφαλαιακών Απαιτήσεων Φερεγγυότητάς της, οι οποίες, σύμφωνα με τον νόμο, είναι αναγκαίες για τη συνέχιση της λειτουργίας της, και δεν κατέστη εφικτή η απαιτούμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της.

Οι προσπάθειες για την προστασία των ασφαλισμένων, στο πλαίσιο των αποφάσεων της Τράπεζας της Ελλάδος, καρποφόρησαν επιτυγχάνοντας συμφωνία για τη μεταβίβαση σημαντικού μέρους του ασφαλιστικού χαρτοφυλακίου στην Εθνική Ασφαλιστική.

Με τον τρόπο αυτό διασφαλίστηκαν τα συμφέροντα ευάλωτων ασφαλισμένων, οι οποίοι δεν θα είχαν, λόγω ζητημάτων υγείας, τη δυνατότητα συνέχισης της ασφάλισης.

Οι προσπάθειες, ωστόσο, για περαιτέρω εξυγίανση της επιχείρησης απέβησαν άκαρπες.

Οι εναπομείναντες πελάτες

Η Τράπεζα της Ελλάδος έχει ενεργοποιήσει όλες τις προβλεπόμενες από το θεσμικό πλαίσιο διαδικασίες για τη διασφάλιση των συμφερόντων και των ασφαλισμένων των οποίων τα συμβόλαια δεν μεταβιβάστηκαν.

Συγκεκριμένα:

* Αστική Ευθύνη από την κυκλοφορία οχημάτων (μόνο υλική ζημία και σωματική βλάβη τρίτου):

Εάν οι ασφαλισμένοι προκαλέσουν ατύχημα εντός του διαστήματος των τριάντα ημερών, ο παθών θα αποζημιωθεί από το «Επικουρικό Κεφάλαιο Αστικής Ευθύνης εξ Ατυχημάτων Αυτοκινήτων».

Μετά την παρέλευση των τριάντα ημερών, οι ιδιοκτήτες οχημάτων οφείλουν να είναι ασφαλισμένοι σε άλλη ασφαλιστική επιχείρηση.

* Ασφαλιστήρια λοιπών κλάδων ζημιών:

Οι έχοντες απαιτήσεις από τους λοιπούς κλάδους ζημιών, όπως και από τα καταβληθέντα και μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα, θα ικανοποιηθούν κατόπιν αναγγελίας της απαίτησής τους στον ασφαλιστικό εκκαθαριστή.

Διευκρινίσεις

Από την ημερομηνία οριστικής ανάκλησης της άδειας λειτουργίας αναστέλλεται η υποχρέωση της επιχείρησης για καταβολή ασφαλισμάτων ή άλλων πληρωτέων παροχών και δεσμεύονται τα περιουσιακά της στοιχεία.

Τριάντα ημέρες μετά την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της επιχείρησης θεωρούνται αυτοδίκαια λυμένες οι ασφαλιστικές συμβάσεις που παραμένουν σε αυτήν (N.4364/2016, άρθρο 235).

Οι έχοντες απαιτήσεις αποζημίωσης που προέκυψαν πριν τις 9.2.2017, όπως και απαιτήσεις από καταβληθέντα μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα (το μέρος των καταβληθέντων ασφαλίστρων που αφορά στο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία ανάκλησης έως τη λήξη ισχύος του συμβολαίου), θα ικανοποιηθούν, όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία, από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής.

Αυτό γίνεται κατόπιν αναγγελίας της απαίτησής τους στον ασφαλιστικό εκκαθαριστή. Πληροφορίες για τη δυνατότητα των δικαιούχων να αναγγελθούν και για τις σχετικές προθεσμίες θα δοθούν στη δημοσιότητα από τον ασφαλιστικό εκκαθαριστή στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Πληροφορίες

Οι ασφαλισμένοι στην υπό ασφαλιστική εκκαθάριση, πλέον, επιχείρηση δύνανται να ενημερώνονται από τον δικτυακό τόπο της (//www.inlife.com.gr), καθώς και από υπαλλήλους της εκκαθάρισης, καθημερινά, από ώρα 10.00 έως 14.00 στo τηλέφωνο της επιχείρησης 210-8119000 και από τον ασφαλιστικό εκκαθαριστή στο τηλέφωνο 213-0159744.

Για την τήρηση των νόμιμων διαδικασιών διορίστηκε ασφαλιστικός εκκαθαριστής ο κ. Σωτήριος Βασιλόπουλος του Ηλία, Δικηγόρος.