A- A+
Αναγκαία η εκ νέου ταυτοποίηση της συσκευής σας για το Eurobank mobile app - Οι οδηγίες για τη ρύθμιση

Να ταυτοποιήσουν εκ νέου τη συσκευή τους για το Eurobank mobile app καλούνται οι πελάτες της τράπεζας, μετά την τελευταία αναβάθμισή του.

Η νέα έκδοση της εφαρμογής m-banking της Eurobank, που είναι πλέον διαθέσιμη, έχει νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Για την ενεργοποίησή τους όμως και την απρόσκοπτη επιβεβαίωση των συναλλαγών σας θα πρέπει να ενεργοποιήσετε εκ νέου την υπηρεσία «Ταυτοποίηση Συσκευής».

Έτσι, θα μπορείτε να κάνετε επιβεβαίωση των συναλλαγών σας με τη χρήση PIN της εφαρμογής ή των βιομετρικών μεθόδων ταυτοποίησης.

Η αλλαγή των ρυθμίσεων

Μετά την αναβάθμιση του app και την πρώτη είσοδό σας σε αυτό, θα δείτε το ακόλουθο μήνυμα:

Πατάτε ενεργοποίηση και μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα της ταυτοποίησης.

Εναλλακτικά, θα πρέπει πατώντας στο σήμα με το ανθρωπάκι στην αριστερή γωνία της αρχικής οθόνης του app, να επιλέξετε «Ρυθμίσεις».

Κάντε κλικ στο «Ρυθμίσεις ασφαλείας» και στη συνέχεια ακολουθήστε τις οδηγίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη της συσκευής σας.

Σημειώνεται πως μόνο μια συσκευή μπορεί να είναι «Ταυτοποιημένη» κάθε χρονική στιγμή.

Η εκτέλεση συναλλαγών από μη ταυτοποιημένες συσκευές, θα συνεχίσει να γίνεται μέσω SMS OTP.