A- A+
Alpha Bank: Ψηφιακές εγγραφές νέων πελατών - επιχειρήσεων χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα

Τη δυνατότητα εγγραφής νέων επιχειρηματικών πελατών χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα προσφέρει πλέον η Alpha Bank μέσω της υπηρεσίας Digital Business Onboarding.

Για τη σχετική δυνατότητα σε έχει ενημερώσει ήδη το Moneyonline από τον περασμένο μήνα με σχετικό δημοσίευμα και την Τρίτη η τράπεζα εξέδωσε τη σχετική ανακοίνωση.

Με τη νέα υπηρεσία (Digital Business Onboarding) η Alpha Bank προσφέρει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ξεκινήσουν την τραπεζική τους σχέση με την τράπεζα εύκολα, γρήγορα και χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.

Να σημειώσουμε ότι όντως τα πάντα γίνονται ηλεκτρονικά μέχρι και την υπογραφή των απαραίτητων συμβάσεων, η οποία προς το παρόν γίνεται με επίσκεψη σε ένα κατάστημα.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία

Με την έναρξη της συνεργασίας αποκτάτε λογαριασμό όψεως και e-Banking για να έχετε τον πλήρη έλεγχο των οικονομικών σας οποιαδήποτε στιγμή.

Ταυτόχρονα, είναι διαθέσιμη μία σειρά από τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες, όπως εταιρική χρεωστική κάρτα, POS και e-Commerce, για να επιλέξετε σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρίας σας.

Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται σε 4 βήματα:

Βήμα 1 | Προετοιμασία

Για την έναρξη της συνεργασίας μας θα χρειαστεί να υποβάλετε τα παρακάτω έγγραφα:

  • Τα έγγραφα πιστοποίησης της εταιρίας σας, δηλαδή τα οικονομικά στοιχεία και έναν λογαριασμό παρόχου τηλεφωνίας.
  • Τα έγγραφα νομιμοποίησης τα οποία διαμορφώνονται ανάλογα με τη Νομική Μορφή της εταιρίας.

Βήμα 2 |Online Υποβολή

  • Καταχώριση στοιχείων: Συμπληρώστε τα στοιχεία της εταιρίας και δηλώστε τους Νόμιμους Εκπροσώπους της.
  • Υποβολή εγγράφων: Υποβάλετε ηλεκτρονικά τα απαιτούμενα έγγραφα νομιμοποίησης και πιστοποίησης.

Σε μόλις 10 λεπτά έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία και θα ενημερωθείτε σύντομα για την εξέλιξή της.

Η online υπηρεσία είναι διαθέσιμη για τις ΑΕ, ΟΕ, ΙΚΕ, ΕΠΕ και ΕΕ.


Βήμα 3 | Πιστοποίηση Εκπροσώπων

Όλοι οι Νόμιμοι Εκπρόσωποι της εταιρίας θα πρέπει να υποβάλουν στην Τράπεζα έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά τους.

Μπορείτε να τα υποβάλετε ηλεκτρονικά μέσω της υπηρεσίας Online Ενημέρωση Εγγράφων, εάν είστε συνδρομητής του e-Banking Ιδιωτών, ή να τα προσκομίσετε σε ένα Κατάστημα Alpha Bank εάν δεν έχετε πρόσβαση στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής.


Βήμα 4 | Απόκτηση προϊόντων

Μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία των στοιχείων και εγγράφων που υποβάλατε θα ενημερωθείτε με e-mail προκειμένου οι Νόμιμοι Εκπρόσωποι να επισκεφθούν ένα Κατάστημα Alpha Bank και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.

Αποκτάτε άμεσα τα βασικά προϊόντα και η συνεργασία ξεκινάει.