Σε σημαντικές αλλαγές στην εξυπηρέτηση των πελατών της όλων των κατηγοριών μέσω των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών, προχωρά εφέτος η Alpha Bank.
Σύμφωνα με την τελευταία παρουσίασή της, βρίσκεται σε εξέλιξη η αναβάθμιση των υφιστάμενων πλατφορμών e-banking και m-banking, αλλά και η δημιουργία ενός νέου app.
Μέσω αυτών των αλλαγών η Alpha Bank θέλει να βελτιώσει την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της μέσω των ψηφιακών της καναλιών.
Τα νέα χαρακτηριστικά
Αναλυτικότερα, μέσα στο 2025 η τράπεζα θα προχωρήσει στις ακόλουθες αλλαγές:
- Αναβάθμιση e-banking, τόσο για ιδιώτες, όσο και για επιχειρήσεις
- Αναβάθμιση m-banking και δημιουργία νέου app αποκλειστικά για επιχειρήσεις
Τα πρώτα screenshots από τις νέες πλατφόρμες είναι τα εξής:
- e-banking ιδιωτών - Λανσάρισμα στο δεύτερο εξάμηνο του 2025
- e-banking επιχειρήσεων - Λανσάρισμα στο δεύτερο εξάμηνο του 2025
- m-banking ιδιωτών - Λανσάρισμα στο δεύτερο εξάμηνο του 2025
- m-banking επιχειρήσεων - Λανσάρισμα στο α΄ εξάμηνο του 2025
Video banking με καταστήματα
Οι αλλαγές στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank δεν θα είναι μόνο ...εικαστικές.
Προβλέπεται μία ριζική τεχνολογική αναβάθμιση, μέσω της οποίας θα αποκτήσουν μία σειρά από νέες δυνατότητες, ενώ θα αυξηθεί περαιτέρω η ασφάλειά τους.
Συγκεκριμένα, θα μπορούν να υπογράφουν online όλα τα έγγραφα και τις συμβάσεις.
Επιπλέον, θα έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με τον τραπεζικό σύμβουλο που τους εξυπηρετεί στο κατάστημα μέσω βιοντεοκλήσης.
Έτσι, δεν θα χρειάζεται πλέον να μεταβαίνουν στο δίκτυο για να συζητήσουν μαζί του, αλλά θα μπορούν να το κάνουν από την άνεση του χώρου τους.
Πρόκειται για μία υπηρεσία που θα αφορά το σύνολο του πελατολογίου της τράπεζας και η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω των νέων ηλεκτρονικών της υπηρεσιών και όχι μέσω άλλων πλατφορμών.
Όλες αυτές οι αλλαγές θα έχουν υλοποιηθεί, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Alpha Bank, μέχρι το τέλος της εφετινής χρονιάς.