A- A+
Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα με τις εξαφανισμένες καταθέσεις από το e-banking ιδιωτών της Alpha Bank

Αποκαταστάθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα το πρόβλημα στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank για ιδιώτες, το οποίο είχε παρουσιαστεί αργά το βράδυ της Τετάρτης 2 Ιουλίου.

Λίγο μετά τη 1 μετά τα μεσάνυχτα της 3ης Ιουλίου, η πλατφόρμα της Alpha Bank λειτουργούσε κανονικά.

Η δυσλειτουργία νωρίτερα αφορούσε τόσο το e-banking, όσο και το m-banking φυσικών προσώπων, τα οποία δεν εμφανίζαν τα υπόλοιπα των καταθετικών λογαριασμών.

Επιπλέον, είχαν εξαφανιστεί από τις δύο πλατφόρμες της Alpha Bank οι πληροφορίες και των υπόλοιπων προϊόντων, δηλαδή καρτών, δανείων και επενδύσεων.

Αντιθέτως το e-banking των νομικών προσώπων λειτουργούσε κανονικά.

ADVERTISEMENT

Το μήνυμα

Νωρίτερα, το Moneyonline μετέδιδε τα εξής:

Εάν κάποιος επιχειρήσει να εισέλθει στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Alpha Bank θα δει το μήνυμα «Προσωρινή αδυναμία εμφάνισης υπολοίπων. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά».

Το μόνο που εμφανίζεται είναι οι Bonus πόντοι του σχετικού προγράμματος επιβράβευσης.

Τα ακόλουθα screenshots ελήφθησαν λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 3 Ιουλίου:

- Στο e-banking

ADVERTISEMENT

- Στο m-banking

Σημειώνεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που παρατηρείται αυτό το πρόβλημα.

Ανάλογη δυσλειτουργία είχε σημειωθεί το Σεπτέμβριο του 2024, την οποία και κατέγραψε με δημοσίευμά του το Moneyonline.

Δεν φαίνεται να πρόκειται για προγραμματισμένες εργασίες της τράπεζας, καθώς δεν υπήρξε σχετική ενημέρωση των πελατών της.

Επίσης, καλώντας στο τηλεφωικό κέντρο της τράπεζας δεν υπάρχει κάποιο ηχογραφημένο μήνυμα ενημέρωσης των πελατών της.

Εκτιμάται ότι τις επόμενες ώρες το πρόβλημα θα αποκατασταθεί, όπως συνέβη και την προηγούμενη φορά.

Για το λόγο αυτό ψυχραιμία και υπομονή μέχρι να λυθεί το ζήτημα.