Έτοιμη να ανοίξει τις ψηφιακές της πύλες στο δεύτερο τρίμηνο του 2025 είναι η νέα online τράπεζα της Πειραιώς που θα λειτουργεί ως θυγατρική του ομίλου της.
Ο λόγος γίνεται για τη neobank με την ονομασία Snappi, η οποία έχει τη δική της ξεχωριστή πανευρωπαϊκή άδεια λειτουργίας και θα λειτουργεί αυτόνομα, αποκλειστικά online, χωρίς δίκτυο καταστημάτων.
Πρόκειται για ένα φιλόδοξο εγχείρημα που στοχεύει μέσα στην επόμενη 5ετία στη δημιουργία μίας πελατειακής βάσης της τάξης των 2,5 εκατομμυρίων στην Ελλάδα.
Μετά την εδραίωσή της στην ελληνική αγορά θα εξεταστεί η επέκτασή της σε άλλες 3 - 4 ευρωπαϊκές αγορές.
Τα πλεονεκτήματά της
Το target group της νέας τράπεζας είναι οι ηλικίες 18 - 35 ετών. Πρόκειται για τη γενιά που επιλέγει κατά κόρον ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες, ενώ διαθέτει λογαριασμούς σε digital banks του εξωτερικού, όπως η Revolut.
Η Πειραιώς χαρακτηρίζει τη Snappi neobank. Τι σημαίνει αυτό; Ότι λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί και μια παραδοσιακή τράπεζα, προσφέροντας μια σειρά χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών.
Αυτό όμως γίνεται χωρίς καταστήματα, αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο.
Στην αρχική της έκδοση η Snappi θα προσφέρει σε κάθε περίπτωση τις ακόλουθες υπηρεσίες:
- Δωρεάν άνοιγμα λογαριασμού
- Μεταφορές και πληρωμές
- Έκδοση χρεωστικής κάρτας
- Υπηρεσία Pay Later για αγορές με δόσεις
- 24/7 υποστήριξη
Πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες θα υπάρχει μέσω του κινητού τηλεφώνου των πελατών της.
Οι χρεώσεις
Χωρίς την ανάγκη φυσικών καταστημάτων, οι neobanks απλοποιούν τις τραπεζικές διαδικασίες, προσφέροντας μια πιο αποτελεσματική, φιλική προς τον χρήστη εμπειρία.
Είναι σίγουρο πως ό,τι κι αν θέλετε να κάνετε, δεν θα χρειαστεί να μεταβείτε σε τραπεζικό κατάστημα.
Η λειτουργία χωρίς δίκτυο αποτελεί και το μεγάλο πλεονέκτημα των ψηφιακών τραπεζών, διότι περιορίζει σημαντικά το λειτουργικό τους κόστος.
Το γεγονός αυτό δίνει τη δυνατότητα στις neobanks να προσφέρουν χαμηλότερες χρεώσεις, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις οι υπηρεσίες τους παρέχονται εντελώς δωρεάν.
Θεωρείται σίγουρο ότι η Snappi θα ξεκινήσει τη λειτουργία της με ιδιαίτερα προνομιακούς όρους διάθεσης των υπηρεσιών της, με στόχο την προσέλκυση πελατών.
Οι προσφορές μπορεί να αφορούν τα επιτόκια, τόσο στα δάνεια, όσο και στις καταθέσεις, αλλά και πολύ χαμηλές προμήθειες στα υπόλοιπα προϊόντα και υπηρεσίες, όπως πχ. τα εμβάσματα.
Επίσης, αξιοποιώντας την ανάλυση δεδομένων και τη σύγχρονη τεχνολογία, θα είναι σε θέση να παρέχει, κατόπιν της συναίνεσης του χρήστη, εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία και προσωποποιημένα τιμολόγια.
Το νέο λογότυπο
Στόχο της Snappi είναι να λειτουργήσει ως προσωπικός οικονομικός βοηθός, προσφέροντας εξατομικευμένα εργαλεία και προτάσεις, βοηθώντας τους πελάτες της να διαχειρίζονται καλύτερα τα χρήματά τους.
Σημειώνεται ότι ακόμη δεν έχουν διαρρεύσει πληροφορίες για το πως θα είναι το νέο mobile app της τράπεζας.
Ωστόσο, μπορούμε να πάρουμε μία πρώτη γεύση για το λογότυπό της από την ιστοσελίδα της που λειτουργεί τους τελυταίους μήνες και τους λογαριασμούς της στα social media.
Το screenshot που αλιεύσαμε είναι το εξής: