A- A+
Ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων της στην Περιφέρεια η Eurobank - Οι στόχοι
Στην αύξηση των Περιφερειών της στις 90 σε όλη την Ελλάδα προχωρά η Eurobank, με στόχο την αύξηση των μεριδίων της εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων.

Η αναμόρφωση του δικτύου παρουσιάζεται σε επιστολή της διοίκησης προς τους εργαζόμενους της τράπεζας. Σε αυτήν αναφέρεται ότι η αύξηση των περιφερειών σημαίνει ότι περισσότερα στελέχη θα αναλάβουν θέσεις ευθύνης.

Οι άξονες του σχεδίου

Αναλυτικότερα, το σχέδιο της Eurobank προβλέπει τα εξής:

  • Μεγάλες περιφέρειες σπάνε σε μικρότερες
  • Αναβαθμίζονται τα περιφερειακά καταστήματα
  • Αφιέρωση περισσότερου χρόνου για ανάπτυξη πελατολογίου

Με τον τρόπο αυτό οι υπάλληλοι θα επιδιώκουν στόχους για όλα τα καταστήματα που υπάγονται στην ίδια περιφέρεια, χωρίς να μεταφέρονται υπόλοιπα και πελάτες από τα επιμέρους καταστήματα της περιφέρειας στο κεντρικό.

Πελατολόγιο - στόχοι

Στόχος της Eurobank είναι να καταστεί η βασική τράπεζα για τους εύπορούς ιδιώτες πελάτες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που παρουσιάζουν καλύτερη προοπτική σε ότι αφορά τη ρευστότητα, την ανθεκτικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους.

Η νέα δομή δικτύου αποσκοπεί στην δημιουργία προυποθέσεων ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης.

Η τράπεζα θα επικεντρωθεί στην προσφορά υπηρεσιών διαχείρισης κινδύνων και ρευστότητας στους επιχειρηματικούς πελάτες, σε συνδυασμό με την προσφορά υπηρεσιών συναλλακτικής τραπεζικής (transaction banking) και διαχείρισης διαθεσίμων (cash management).

Επιπρόσθετα επιδιώκεται η ενίσχυση των σταυροειδών πωλήσεων προϊόντων χαμηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων, κυρίως στους υφιστάμενους πελάτες του Νέου TT, και η επέκταση του δικτύου τερματικών POS και του χαρτοφυλακίου των ηλεκτρονικών προϊόντων.