A- A+
Austrian Airlines: Λύνει τις απορίες σας μέσω Messenger
Μία νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης των επιβατών της, ώστε να δίνονται απαντήσεις για ζητήματα που τους απασχολούν για το ταξίδι τους, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, λάνσαρε η Austrian Airlines.

Ο λόγος γίνει για την υπηρεσία myAustrian Messenger. Μέσω του Facebook Messenger, ο δωρεάν αυτός «Εικονικός Βοηθός», υποστηρίζει τους επιβάτες ανά πάσα στιγμή της ημέρας απαντώντας σε κάθε ερώτημά τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Παράδειγμα

Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τη νέα υπηρεσία, οι ταξιδιώτες μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες για την κατάσταση των πτήσεων, τις αποσκευές ή για άλλες υπηρεσίες, όπως η πρόσβαση στις lounges.

Επίσης, η εφαρμογή myAustrian Messenger υποστηρίζει την αναζήτηση πτήσεων της Austrian Airlines και προσφέρει ταξιδιωτικές ιδέες κατόπιν ερωτήματος του χρήστη.

Το νέο σύστημα βασίζεται σε ένα πρόγραμμα τύπου «chatbot». Πρόκειται για έναν υπολογιστή αυτοματοποιημένων ερωτήσεων/απαντήσεων, που συνδέεται με μια βάση δεδομένων και παρέχει απαντήσεις σε τυποποιημένες ερωτήσεις.