A- A+
ΔΕΔΔΗΕ: Νέες υπηρεσίες από το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών (11500)
Νέες υπηρεσίες θα παρέχει από τη Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016 το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500, για τους καταναλωτές όλης της χώρας.

Το 11500 ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από ένα χρόνο και παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).

Οι νέες υπηρεσίες

Από τη Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016, οι καταναλωτές θα μπορούν να υποβάλουν τηλεφωνικά τα αιτήματά τους για τα εξής:

• Έλεγχο μετρητή

• Μετατόπιση παροχής – παροχών

• Μεταβολή συμφωνημένης ισχύος (επαύξηση ή μείωση) υφιστάμενης παροχής.

Παράλληλα, μέσω του 11500, οι καταναλωτές μπορούν να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους καθώς και να υποβάλουν αίτηση για τοποθέτηση μετρητή με χρονοχρέωση (νυκτερινό) στην ηλεκτρική παροχή τους.

Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι από τις 07.00 έως τις 19.00, όλες τις εργάσιμες ημέρες.