A- A+
Επιχείρηση hacking σε λογαριασμούς e-banking της ΕΤΕ - Τι να προσέξετε
Σε εξέλιξη βρίσκεται απόπειρα υποκλοπής στοιχείων μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων (emails) που στέλνονται σε χρήστες του e-banking της Εθνικής Τράπεζας.

Με τα e-mail αυτά οι επιτήδειοι ζητούν προσωπικά στοιχεία των χρηστών του i-bank της τράπεζας. Η Εθνική συμβουλεύει τους πελάτες της να μην απαντούν σε αυτά και να τα διαγράφουν αμέσως.

6 τρόποι προστασίας

Η τράπεζα ενημερώνει τους πελάτες της για το πως να προστατευτούν και δίνει συγκεκριμένες συμβουλές για να μην πέσουν θύματα απάτης:

- Βεβαιωθείτε ότι παραλαμβάνετε e-mail από το contact.center@nbg.gr αναζητώντας σε αυτό την ψηφιακή σήμανση (υπογραφή) που σας εγγυάται τον αποστολέα και το περιεχόμενο.

- Η Εθνική Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικώς, μέσω e-mail ή οποιοδήποτε άλλο μέσο επικοινωνίας) τους κωδικούς σας User ID & Password.

- Μην απαντάτε σε e-mail που σας ζητούν προσωπικά σας στοιχεία. Διαγράψτε τα αμέσως.

Σε περίπτωση που έχετε ήδη απαντήσει σε τέτοιου είδους μήνυμα και έχετε συμπληρώσει στοιχεία σας, επικοινωνήστε άμεσα με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Τράπεζας στα τηλέφωνα: 181818 ή +30 210 48 48 484 και μη χρησιμοποιήσετε το Internet Banking της Τράπεζας πριν έλθετε σε επικοινωνία με τα παραπάνω τηλέφωνα.

- Μην παρασύρεστε από συνδέσμους (links) που πιστεύετε ότι θα σας οδηγήσουν σε site της Εθνικής Τράπεζας.

- Πάντα πληκτρολογείτε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας μόνοι σας (www.nbg.gr) και όχι μέσω σύνδεσης (link) που πιθανόν σας σταλεί μέσω e-mail ή δημοσιεύεται σε ιστοσελίδες άλλων εταιρειών, μηχανών αναζήτησης κλπ.

- Προστατεύστε τον υπολογιστή σας με προγράμματα antivirus και antispyware και φροντίστε για την συχνή ενημέρωσή τους με τις τελευταίες εκδόσεις.