A- A+
Σε λειτουργία το νέο portal του ΟΑΕΔ - Υπηρεσίες για ανέργους - επιχειρήσεις
Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε από τις 22 Απριλίου το νέο Portal του ΟΑΕΔ, παρέχοντας νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για πολίτες και επιχειρήσεις.

Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η καλύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, επί 24 ώρες την ημέρα και 7 μέρες την εβδομάδα.

Μπείτε τώρα στο νέο ιστοχώρο του ΟΑΕΔ

Μηχανή αναζήτησης

Κεντρική θέση στο Portal διατηρεί η μηχανή απλής ή σύνθετης (με επιλογή περισσότερων κριτηρίων) αναζήτησης κενών θέσεων εργασίας, καθώς και η μηχανή αναζήτησης βιογραφικών των αναζητούντων εργασία, από τις αντίστοιχες βάσεις δεδομένων που τηρούνται στα μητρώα του Οργανισμού.

Αυτές οι αλληλένδετες αναζητήσεις ανταποκρίνονται πλήρως στο νέο σύστημα που προωθεί ο ΟΑΕΔ για την αποτελεσματικότερη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης εργασίας.

Η ανάπτυξη του συστήματος, συνδέεται με την προσπάθεια που κάνει ο ΟΑΕΔ για να αυξήσει τον αριθμό των κενών θέσεων που δηλώνονται από τις επιχειρήσεις μέσω του Portal.

Εξατομικευμένη σελίδα

Σημαντική καινοτομία στο σχεδιασμό του νέου Portal αποτελεί ο προσανατολισμός του στο χρήστη, ανάλογα με την κατηγορία συναλλασσόμενου στην οποία ανήκει (Άνεργος, Εργαζόμενος, Εκπαιδευόμενος - Καταρτιζόμενος, Άτομο που ανήκει σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες, Εργοδότης-Επιχείρηση, Πάροχος, Κλαδικός ή Κοινωνικός Φορέας).

Επιλέγοντας κατηγορία, εμφανίζεται σε κάθε συναλλασσόμενο όλο το φάσμα των υπηρεσιών στις οποίες έχει δυνητικά πρόσβαση.

Στη συνέχεια ο συναλλασσόμενος μπορεί να προβεί στις επιλογές που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες του (Εγγραφή στα Μητρώα του ΟΑΕΔ, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες, Προγράμματα Απασχόλησης, Συνεχιζόμενη Κατάρτιση, Επιδόματα- Παροχές, Κοινωνική Πολιτική, Πρωτοβουλίες, Συνεργασίες ΟΑΕΔ, Δίκτυο EURES, Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» κλπ).

Λειτυργικότητα

Το νέο Portal ανταποκρίνεται στη γεωμετρία συσκευών τύπου tablet και smart phone και θα παρέχει, στο προσεχές διάστημα, δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας, σε προκαθορισμένο χρόνο, με χρήση φωνής ή και video, με το αρμόδιο προσωπικό του Οργανισμού, ανοίγοντας ένα κανάλι αμφίδρομης επικοινωνίας.

Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Οργανωτικός Ανασχεδιασμός και Επαναπροσδιορισμός του Επιχειρησιακού Μοντέλου του ΟΑΕΔ (Reengineering)» το οποίο προβλέπει την αναβάθμιση των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού ώστε να γίνουν περισσότερο εξατομικευμένες.

Ήδη, μέσα στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του, στο νέο Portal έγιναν 1.182.267 προβολές σελίδας από 169.039 χρήστες εκ των οποίων το 41% συνδέθηκαν για περισσότερες από μία φορά.

Με βάση τις αξιολογήσεις από τους πρώτους επισκέπτες, που απάντησαν στο πεδίο «Η γνώμη σας μετράει», το 78% δήλωσαν ικανοποιημένοι από την πληρότητα των πληροφοριών στις οποίες είχαν πρόσβαση.