A- A+
Οδηγός 105 ερωταπαντήσεων για τις σχέσεις των πολιτών με το κράτος και την εφορία
Νέο οδηγό διευκόλυνσης των φορολογουμένων που περιλαμβάνει 105 ερωτήσεις - απαντήσεις έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Οικονομικών.

Στόχος είναι να βοηθήσει τους πολίτες και τους λογιστές να ανταποκριθούν σωστά και γρήγορα στις διοικητικές διαδικασίες που προβλέπουν οι φορολογικοί νόμοι.

Μπορείτε να κατεβάσετε τον οδηγό εδώ.

Τι περιλαμβάνει

Το εγχειρίδιο, περιλαμβάνει απαντήσεις σε περισσότερα από 105 ερωτήματα τα οποία καλύπτουν τις ακόλουθες ενότητες:

- Τη δυνατότητα πρόσβασης πολιτών σε δημόσια έγγραφα

- Την κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής των επικυρωμένων εγγράφων

- Τη διαδικασία βεβαίωσης του γνησίου υπογραφής

- Τα μέσα απόδειξης των στοιχείων ταυτότητας των πολιτών αλλά και στην εκπροσώπησή τους στις διοικητικές αρχές από δικηγόρους

- Τις υπηρεσίες και φορείς που διενεργούν μεταφράσεις

- Την επικύρωση υπογραφής σε αλλοδαπά δημόσια έγγραφα

Συντάκτες του οδηγού είναι η Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Εσόδων.

Η ύλη του εγχειριδίου έχει επικαιροποιηθεί με την προσαρμογή της στις μεταβολές της νομοθεσίας περί των διοικητικών διαδικασιών και έχει εμπλουτιστεί με νέα ερωτήματα, η πλειοψηφία των οποίων έχει προκύψει από την καθημερινή διαχείριση ερωτημάτων, παραπόνων και υποδείξεων πολιτών και υπαλλήλων καθώς και τις αντίστοιχες απαντήσεις.