XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Eurobank: Γιορτινές αποδράσεις με 5% Επιστροφή
Aegean Airlines: Όλες οι πτήσεις εξωτερικού με -20%
Όφελος ως 4% με κάρτες yellow στα πρατήρια Shell
Αγορές στα Notos με 5% €πιστροφή μέσω Eurobank
Ημέρα της μόδας για το Alpha Bonus η Δευτέρα - Η προσφορά
Ενοικιάσεις ΙΧ με 15% όφελος σε yellows με κάρτες Τρ. Πειραιώς
go4more: Αγορές στη Lacoste με 5% κέρδος με κάρτες της Εθνικής
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Τι ψωνίζουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο - Τρεις στους δέκα έκαναν τουλάχιστον μία αγορά στο α΄τρίμηνο
Τελευταία ενημέρωση: 15/12/2014 20:44

Τρεις στους 10 πολίτες, ηλικίας 16- 74 ετών που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, έκαναν το πρώτο τρίμηνο 2014 κάποια ηλεκτρονική αγορά.

Τούτο προκύπτει από την έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά.

Μάλιστα, καταγράφεται αύξηση στην πραγματοποίηση των αγορών μέσω του διαδικτύου, ενώ για το 2013 είχε καταγραφεί στασιμότητα.

Περισσότεροι άντρες

Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές / παραγγελίες, προκύπτει ότι το 53,3% είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες.

Τα ποσοστά των γυναικών που πραγματοποιούν αγορές παρουσιάζουν σταδιακή αύξηση μεταξύ των ετών 2012- 2014, και οι μεταξύ ανδρών και γυναικών αποκλίσεις σε ποσοστιαίες μονάδες μειώνονται από 13,8% σε 11,6% και 6,6%, αντίστοιχα.

Το 29,4% όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 25- 34 ετών.

Οι χρήστες µε υψηλό μορφωτικό επίπεδο (απόφοιτοι ΑΤΕΙ, ΑΕΙ ή µε μεταπτυχιακές σπουδές) ανέρχονται στο 51,8% και οι μέσου μορφωτικού επιπέδου (απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ινστιτούτων επαγγελματικής κατάρτισης) στο 38,7%.

Τι αγοράζουν

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν περισσότερο από το διαδίκτυο για προσωπική χρήση και παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2013- Μαρτίου 2014:

  •     φάρμακα, κατά 101,9%,
  •     είδη ένδυσης και υπόδησης- αθλητικά είδη, κατά 41%,
  •     εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός (hardware) ηλεκτρονικού υπολογιστή, κατά 36,1%,
  •     ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs κλπ.), κατά 24,9%.

    Τα είδη που οι αγορές / παραγγελίες τους κατέγραψαν μείωση, είναι:

  •     υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης, κατά 42,9%,
  •     ταινίες, μουσική, κατά 34,5%,
  •     εισιτήρια για εκδηλώσεις (συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, κινηματογράφο κλπ.), κατά 20,4%,
  •     βιβλία (σε ηλεκτρονική ή µη μορφή), περιοδικά, εφημερίδες, κατά 17,6%,
  •     ταξιδιωτικές υπηρεσίες (εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.), κατά 14,7%,
  •     οικιακά είδη (έπιπλα, παιχνίδια, είδη τέχνης, ηλεκτρικές οικιακές συσκευές κλπ.), κατά14,1%,
  •     διαμονή σε καταλύματα (ξενοδοχεία, δωμάτια, διαμερίσματα κλπ.), κατά 3,9%.

Το 51,8% όσων πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές για προσωπική χρήση, έκανε την πληρωμή τοις μετρητοίς ή µε κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, το 37,3% µέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, το 22,3% µέσω προπληρωμένης κάρτας (pre-paid) ή προπληρωμένο λογαριασμό και το 4,8% µε μεταβίβαση χρημάτων µέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής.

Το 73,3% των καταναλωτών επιλέγει να κάνει τις ηλεκτρονικές αγορές του από εγχώριες επιχειρήσεις, το 40% από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το 21% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τη χώρα προέλευσης των πωλητών ανέρχεται στο 3,9%.

Τέλος, δύο στους δέκα (18,7%) από όσους χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2014, χρησιμοποίησαν διαδικτυακούς αποθηκευτικούς χώρους για να αποθηκεύσουν ή και να μοιραστούν µε άλλους έγγραφα, εικόνες, μουσική, videos ή άλλα αρχεία.

Υπηρεσίες νέφους (cloud) χρησιμοποίησε το 60% των ανδρών και το 40% των γυναικών. Τα αρχεία που αποθηκεύονται και διαχέονται µε τη χρήση υπηρεσιών νέφους είναι, κυρίως, φωτογραφίες (76,2%), κείμενα, λογιστικά φύλλα και ηλεκτρονικές παρουσιάσεις (59,2%), μουσική (38,2%) και videos (31,9%).

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Ξεπούλημα στις τηλεοράσεις από Public και Media Markt - Εκπτώσεις ως 61% 13/11/2019 09:42
Υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις μέσω internet - Νέα υπηρεσία προσεχώς 05/11/2019 19:46
Προς χαλάρωση των κριτηρίων για το επίδομα θέρμανσης - Πρώτη καταβολή μέσα στο 2019 12/10/2019 08:52
Με προκαταβολή το φετινό επίδομα θέρμανσης - Πού θα παίζουν οι τιμές 09/10/2019 10:42
Σε ισχύ νέα πιο ευνοϊκή ρύθμιση για αποπληρωμή χρεών προς τη ΔΕΗ - Οι όροι της - Παραδείγματα 01/10/2019 09:06
Public: Δώστε το παλαιό σας κινητό και κερδίστε έκπτωση 29/09/2019 10:28
Τα σχέδια για αύξηση του επιδόματος θέρμανσης έως 25% και πληρωμής του από Οκτώβριο 29/09/2019 09:49
Άνοιξαν οι προπαραγγλίες για το νέο iPhone - Τι κερδίζετε ανάλογα με την κάρτα σας 24/09/2019 07:28
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
FBBank: Στο 2% το επιτόκιο του λογαριασμού υπό προειδοποίηση 06/12/2009 12:56
Νέα επενδυτικό προϊόν εγγυημένου κεφαλαίου από την HSBC 06/12/2009 12:58
Επενδύστε με ασφάλεια στον κόσμο των Sports με την HSBC 06/12/2009 12:59
Επτά στα δέκα ευρώ στεγαστικών δόθηκαν από την Εθνική 06/12/2009 17:50