XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Public: Tablets & Laptop με 20% όφελος με κάρτες Eurobank
yellow: Οικιακές συσκευές με κέρδος 20% στη Media Markt
Mastercard: Φθινοπωρινές κληρώσεις για τους κατόχους καρτών της
Aegean Airlines: Πτήσεις για Μάλτα με έκπτωση ως 40%
Euroworld: Ταξίδια με 5% Επιστροφή με κάρτες Eurobank
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ
Alpha Bonus: Κινητά με δώρο έως 80.000 πόντους
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Τι ψωνίζουν οι Έλληνες στο διαδίκτυο - Τρεις στους δέκα έκαναν τουλάχιστον μία αγορά στο α΄τρίμηνο
Τελευταία ενημέρωση: 15/12/2014 20:44

Τρεις στους 10 πολίτες, ηλικίας 16- 74 ετών που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, έκαναν το πρώτο τρίμηνο 2014 κάποια ηλεκτρονική αγορά.

Τούτο προκύπτει από την έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από τα νοικοκυριά.

Μάλιστα, καταγράφεται αύξηση στην πραγματοποίηση των αγορών μέσω του διαδικτύου, ενώ για το 2013 είχε καταγραφεί στασιμότητα.

Περισσότεροι άντρες

Αναλύοντας το προφίλ όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές / παραγγελίες, προκύπτει ότι το 53,3% είναι άνδρες και το 46,7% γυναίκες.

Τα ποσοστά των γυναικών που πραγματοποιούν αγορές παρουσιάζουν σταδιακή αύξηση μεταξύ των ετών 2012- 2014, και οι μεταξύ ανδρών και γυναικών αποκλίσεις σε ποσοστιαίες μονάδες μειώνονται από 13,8% σε 11,6% και 6,6%, αντίστοιχα.

Το 29,4% όσων πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 25- 34 ετών.

Οι χρήστες µε υψηλό μορφωτικό επίπεδο (απόφοιτοι ΑΤΕΙ, ΑΕΙ ή µε μεταπτυχιακές σπουδές) ανέρχονται στο 51,8% και οι μέσου μορφωτικού επιπέδου (απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ινστιτούτων επαγγελματικής κατάρτισης) στο 38,7%.

Τι αγοράζουν

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν περισσότερο από το διαδίκτυο για προσωπική χρήση και παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2013- Μαρτίου 2014:

  •     φάρμακα, κατά 101,9%,
  •     είδη ένδυσης και υπόδησης- αθλητικά είδη, κατά 41%,
  •     εξαρτήματα και περιφερειακός εξοπλισμός (hardware) ηλεκτρονικού υπολογιστή, κατά 36,1%,
  •     ηλεκτρονικές συσκευές (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, τηλεοράσεις, DVDs κλπ.), κατά 24,9%.

    Τα είδη που οι αγορές / παραγγελίες τους κατέγραψαν μείωση, είναι:

  •     υλικό ηλεκτρονικής εκμάθησης, κατά 42,9%,
  •     ταινίες, μουσική, κατά 34,5%,
  •     εισιτήρια για εκδηλώσεις (συναυλίες, θεατρικές παραστάσεις, κινηματογράφο κλπ.), κατά 20,4%,
  •     βιβλία (σε ηλεκτρονική ή µη μορφή), περιοδικά, εφημερίδες, κατά 17,6%,
  •     ταξιδιωτικές υπηρεσίες (εισιτήρια, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.), κατά 14,7%,
  •     οικιακά είδη (έπιπλα, παιχνίδια, είδη τέχνης, ηλεκτρικές οικιακές συσκευές κλπ.), κατά14,1%,
  •     διαμονή σε καταλύματα (ξενοδοχεία, δωμάτια, διαμερίσματα κλπ.), κατά 3,9%.

Το 51,8% όσων πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές για προσωπική χρήση, έκανε την πληρωμή τοις μετρητοίς ή µε κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, το 37,3% µέσω χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, το 22,3% µέσω προπληρωμένης κάρτας (pre-paid) ή προπληρωμένο λογαριασμό και το 4,8% µε μεταβίβαση χρημάτων µέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής.

Το 73,3% των καταναλωτών επιλέγει να κάνει τις ηλεκτρονικές αγορές του από εγχώριες επιχειρήσεις, το 40% από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το 21% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τη χώρα προέλευσης των πωλητών ανέρχεται στο 3,9%.

Τέλος, δύο στους δέκα (18,7%) από όσους χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το πρώτο τρίμηνο του 2014, χρησιμοποίησαν διαδικτυακούς αποθηκευτικούς χώρους για να αποθηκεύσουν ή και να μοιραστούν µε άλλους έγγραφα, εικόνες, μουσική, videos ή άλλα αρχεία.

Υπηρεσίες νέφους (cloud) χρησιμοποίησε το 60% των ανδρών και το 40% των γυναικών. Τα αρχεία που αποθηκεύονται και διαχέονται µε τη χρήση υπηρεσιών νέφους είναι, κυρίως, φωτογραφίες (76,2%), κείμενα, λογιστικά φύλλα και ηλεκτρονικές παρουσιάσεις (59,2%), μουσική (38,2%) και videos (31,9%).

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Έρχεται το νέο iPhone 11 στις 27/9 - Κάντε κράτηση χωρίς να πληρώσετε - Φωτό 11/09/2019 08:12
Έρχεται νέο app για κινητά με όλες τις τιμές σε σούπερ μάρκετ και πρατήρια καυσίμων 28/08/2019 09:10
Wish: Χιλιάδες προϊόντα σε έκπτωση 90% - Επιπλέον όφελος ως 50% 23/08/2019 08:24
Media Markt: Έκπτωση έως 30% στις οικιακές συσκευές 23/08/2019 07:20
Τιμές χονδρικής για όλους μέσω νέου portal γυναικείας ένδυσης - Online αγορές 08/08/2019 12:43
Γυναικεία ένδυση σε τιμές χονδρικής - Online αγορές 09/06/2019 11:34
Κερδίστε 6ευρες επιταγές με 3 κωδικούς στα AB Βασιλόπουλος 05/06/2019 12:11
ΕΥΔΑΠ: Νέες e-υπηρεσίες - Εγγραφείτε μέσω Taxis 30/05/2019 08:23
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Ιατρική περίθαλψη: Απλοποίηση διαδικασιών για 3 εκατ. ανασφάλιστους 23/04/2015 09:09
«Σήκωσαν» 200.000 ευρώ από ATM της Εθνικής Τράπεζας στο Πικέρμι 03/05/2015 14:10
Πώς να μειώσετε τις δόσεις σας στο μισό 06/12/2009 17:27
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39