A- A+
Στα 1.400 ευρώ η μέση δαπάνη στις online αγορές από τους Έλληνες - Νέα έρευνα
Ανοδικές τάσεις εμφανίζει η αξία και ο όγκος των συναλλαγών που γίνονται online από τους Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με νέα έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη για το ηλεκτρονικό εμπόριο από το εργαστήριο ELTRUN του Πανεπιστημίου, φέτος η μέση δαπάνη για ηλεκτρονικές αγορές έχει αυξηθεί στα 1.400 ευρώ από 1.300 ευρώ πέρυσι.

Την ίδια περίοδο, ο μέσος όρος συναλλαγών ανά online καταναλωτή έφτασε τις 18 έναντι 12 την περυσινή χρονιά.

Εξάλλου, περισσότεροι από τους μισούς, το 55%, δήλωσε ότι σκοπεύει να αυξήσει την καταναλωτική του δαπάνη στο διαδίκτυο τα επόμενα χρόνια.

Τι αγοράζουν

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες ηλεκτρονικών αγορών είναι οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, η διαμονή σε καταλύματα, τα εισιτήρια για εκδηλώσεις, οι υπολογιστές, τα είδη ένδυσης και υπόδησης, οι ηλεκτρονικές συσκευές, η παραγγελία έτοιμου φαγητού, τα βιβλία και τα οικιακά είδη.

Επίσης την μεγαλύτερη ανάπτυξη μέσα στο 2014 κατέγραψαν οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες, τα εισιτήρια για εκδηλώσεις, οι ασφάλειες και τα είδη φαρμακείου.

Βασικό κριτήριο επιλογής για τον online καταναλωτή είναι η τιμή (66% των συμμετεχόντων), η άμεση σύγκριση τιμής- προδιαγραφών (39%), αλλά και η απόκτηση προϊόντων που δεν υπάρχουν στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων.