A- A+
Τέλος η Geniki Bank μετά από 77 χρόνια - Απορρόφηση από Πειραιώς - Οδηγίες στους πελάτες
Στην απορρόφηση της Geniki Bank με την πλήρη μετάπτωση των συστημάτων της στον ενιαίο όμιλο, προχώρησε μέσα στο Σαββατοκύριακο η Τράπεζα Πειραιώς.

Από τη Δευτέρα 24/11 οι πελάτες της πρώην Geniki Bank μεταφέρονται αυτόματα στην Τράπεζα Πειραιώς, από την οποία θα εξυπηρετούνται πλέον για το σύνολο των συναλλαγών τους.

Στις προθεσμιακές καταθέσεις και στα δάνεια, όπου οι όροι των προϊόντων προβλέπονται από συμβάσεις, δε θα αλλάξει τίποτα για τους πελάτες της πρώην Geniki Bank.

Στις καταθέσεις πρώτης ζήτησης και στις πιστωτικές κάρτες, θα γίνει σταδιακή μετάβαση στα προϊόντα της Τράπεζας Πειραιώς.

Αναλυτικές οδηγίες

Η Τράπεζα Πειραιώς εξέδωσε ένα χρήσιμο οδηγό για τους πελάτες της πρώην Geniki Bank, απαντώντας στις πιο συχνές ερωτήσεις.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να καλέσετε στο 18 28 38 (χρέωση ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμολογιακής πολιτικής του τηλεπικοινωνιακού παρόχου που χρησιμοποιείτε) ή στο +30 210 3288000 (για κλήσεις από το εξωτερικό).

Οι οδηγίες ανά προϊόν είναι οι εξής:

Καταθέσεις: Ανοιχτοί λογαριασμοί - Προθεσμιακές Καταθέσεις

Δάνεια: Στεγαστικά - Καταναλωτικά - Μικρών Επιχειρήσεων

Κάρτες: Πιστωτικές - Χρεωστικές - Προπληρωμένες - Επαγγελματικές

Επενδύσεις: Χρηματιστηριακές Συναλλαγές - Μερίδια ΟΣΕΚΑ

Ασφάλειες: Γενικές Ασφάλειες - Ασφάλειες Ζωής

Πληρωμές - Πάγιες εντολές