A- A+
Ασημένιο μετάλλιο για το Contact Center της GENIKI Bank
Τη 2η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό “Teleperformance CRM Grand Prix Awards”, που έχει ως σκοπό να αναδείξει τις εταιρίες «ηγέτες» στο χώρο της ποιοτικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών κατέλαβε το Contact Center της GENIKI Bank.

Η νέα αυτή διάκριση διαδέχεται την περσινή όπου το Contact Center της GENIKI Bank είχε τιμηθεί με το χάλκινο μετάλλιο.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της τράπεζας, η διάκριση πιστοποιεί το υψηλό επίπεδο ποιότητας με το οποίο η GENIKI Bank, μέλος του γαλλικού ομίλου Société Générale παρέχει τις υπηρεσίες της, όχι μόνο μέσω του δικτύου των καταστημάτων της αλλά και μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Παράλληλα τονίζεται ότι αποδεικνύει τη μεγάλη σημασία που αποδίδει στις έννοιες της ποιοτικής και γρήγορης εξυπηρέτησης των πελατών της και της δημιουργίας προσωποποιημένης επικοινωνίας μαζί τους.